-Не, не е! " ...от високо гледа, но не се вижда от ниско. В нея е портретът на ужаса. " ? Помните ли страшната картина която видяхме на третия етаж?! - каза Лиам.
-Да... От ниско не се вижда, защото е на 3 етаж. - каза Лив.
- Хайде тогава да се качим!- каза въодушевено Катя.
Качиха се по стълбите и почнаха да вървят по коридора на 3тия етаж. Лиам и Фрой носеха Андрю.
-Когато дойдохме тук със Сара и Лив не открихме стаята. Нямаше я!- каза Фрой.
-Ще я открием!- каза Катя.
-Това там не е ли онази стая?!- каза развълнувано Лив и посочи врата.
-Да..., мисля, че е тя. - каза Лиам.
Тръгнаха към нея. Когато стигнаха
до вратата Лиам хвана дръжката.
-Готови ли сте? Това може да ни е спасението от тук! - каза Лиам.
-Давай! - Фрой.
Той отвори вратата. Всички влязоха вътре. Тайната врата беше отворена и просто влязоха в скритата стая.
-Ето я картината! - извика Катя.
- Но тук няма нищо!- каза разочаровано Лив.
Андрю се пусна от другите и с бавна походка, колко може да се държи отиде до картината. Махна я от стената. Под нея имаше сейф.
-А сега?- попита Лиам.
-Каква може да е паролата? С букви е.
-Опитай "Ужасвиил" - каза Катя.
Той написа и в този момент сейфът се отвори. Всички се усмихнаха. Вътре имаше един ключ и голяма дървена кутия с издълбан надпис "Ужасвиил ".
-Този ключ за заключената врата ли е? - попита Фрой.
-Би трябвало!- каза Лиам.
Катя взе кутията и я отвори. Имаше бележки.
-Да вземем и кутията! Може да пише нещо важно! - каза Катя.
-Октави я! За какво ти е! Спасяваме се! Всичко свърши! - каза Лив.
-Не, аз ще я взема. - настоя Катя.
В този момент се появи мъжът с маска ог отсрещния коридор.
-Хора! Трябва да се разделим и да бягаме! Така и малък да е шанса го имаме! Ние с Лив и Лиам тръгваме по този коридор, а вие по другия- каза Фрой сочейки стълбите надолу. -Вземаме ключа за по-сигурно ние.
Започнаха да бягат. Мъжът също бягаше. Щом се разделиха, маскираният пое след групичката с ключа.
Катя и Андрю се успокоиха, но продължиха да слизат бързо по стълбите. Щом слязоха на първия етаж отидоха при вратата. Тя пробва дали е заключена и беше.
-Катя!- извика уплашено Андрю.
В този момент другия мъж с маска щом тя се обърна я блъсна назад. Тя падна и изпусна кутията. Тя се отвори и всичко се разпиля ро земята. Катя стана от земята за да спре мъжа да нарани Андрю. Момиче го блъсна с цяла сила, но мъжът почти не помръдна.
Той хвана силно ръцете и от към рамото и с цяла сила я блъсна към вратата без да я пуска, а после към стълбите и накрая толко силно я блъсна към земята, че тя щом падна очите се затвориха. Течеше кръв от главата й.
-Неее! - извика силно Андрю.
-Теб няма да те убивам! Ти вече си мъртъв с тази рана.-казвай той блъсна Андрю и той падна.
Мъжът се качи на стълбите на втория етаж и почна да налива по земята нещо като вода но не беше вода. Това беше барут. След като наля по-целия втори етаж се отдалечи. Изкара една запалка от джоба си и я пусна на земята. Огънят толкова бързо се разнесе по целия втори етаж. Андрю още беше в съзнание, но вече и по първия етаж имаше много дим и едвам дишаше.В това време другите с цяла сила бягаха от другия мъж. Бяха на втория етаж. Щом стигнаха до следващия коридор веднага спряха. Всичко беше в пламъци. Изходът беше блокиран. Нямаше друг. Маскираният почти беше стигнал до тях. Нямаше никакъв изход.
Следва продължение...
Обичам Ви ❤❤❤
Също така ако не сте бихте ли погледнали новата ми книга. Почнах я наскоро. Казва се:
" 💘Our Life in the 21st century💘/ Нашия Живот през 21-ви век "Също така и след една седмица почвам нова любовна книга "☆The bet/Залогът☆" .
До следващите два дена ще кача може би последната глава на Ужасвиил за тази книга, но споко за тези, които не искат да свършва. ТЯ НЕ СВЪРШВА. ЩЕ ИМА КНИГА 2 МНОГО СКОРО!❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Ужасвиил/Ujasviil : Как започна всичко?!
Bí ẩn / Giật gânИскате ли да узнаете историята на... Ужасвиил... Ами ...прочетете тогава...!😀 20April 2018- #1Mystery/Thriller😘 9April 2018- #1 Mystery/ Thriller😘 1 September 2018- #2 Ужаси😘 2 September 2018- #2 Ужаси😘 7April 2018- #3 Mystery/ Thriller😘 3 Apr...