Seděla jsem v lavici a za mnou si vesele povídali moje spolužačky... Já je jen tak poslouchala a představovala si že si povídám s nimi. Víte, nikdy jsem neměla kamarády, všichni si mysleli že jsem divná... Ta černá ovce ve stádu... Z mých představ mě vytrhlo zvonění na oběd, všichni se nahrnuli je dveřím a tlačili se ven. Já jen stála opodál a čekala až se to uklidní. Když už byl konečně klid vyšla jsem ze třídy a zamířila domu. Nikdy jsem na obědy nechodila... Za 1. Páč jsem se tam nudila protože jsem nikoho neměla s kým by jsem si popovídala, a za 2. Protože to chutnalo jako... Není nutné říkat co.
Když jsem vyšla ze školy odchytla mě Kate a ta její parta a začali si mě dobírat... Znovu... Kate byla známá po celé škole tím že šikanovala ostatní. Ale nejvíc si dobírala mě.
,, Kam letíš s tím koním ksichtem, Clandering?! '' (Ano, mám příjmení které pochází z Ameriky...) já se jen zastavila a zírala na ně jak přikovaná. Jsem si jistá že kdyby věděli co se mi právě honí v hlavě za tipi jak je zabít, drželi by se aspoň 5 kiláků daleko. Usmála jsem se nad tou představou ale oni si toho všimli.,, co je tady k smíchu?! Já snad?! '' řvala na mě a já začala pomalu couvat dozadu ale v tom mě její poddaný popadl a já skončila na zemi s krví u nosu protože mi dal pěstí... Sebral mi můj batoh a vše z něj vyházel. "Hej!" zařvala jsem ale to jsem neměla dělat. "Tak naší malé Ann se to nelíbí jo?! Tak to se zase líbí mě...'' řekla a rozházela mi vše co jsem měla, po okolí. Pak uviděla v mém penále padesát korun a vzala si je. Měla jsem je na nové tužky, ale teď se bez nich asi budu muset obejít..."Looserko... Patříš na smetiště ty nula!'' Zařvala na mě a odešla.Zbirala jsem všechny svoje věci všude možně. Učebnice dějepisu byla dokonce na stromě a poměrně vysoko. "No a jsem v pr... '' Od mala jsem se bála výšek, a co nejvíc, pavouků. A to by jste nevěřili jak moc jich na stromě je. "Chceš to podat?'' Ozval se milý hlas za mnou a já se prudce otočila jak jsem se lekla..."Jo prosím.'' Řekla jsem a on mi mou učebnici podal. "Jsem Luke'' řekl a přátelsky se na mě usmál."Já jsem Ann.'' A oplatila jsem mu úsměv.
"Nechtěla by jsi někdy zajít ven? Nemám se s kým bavit... '' řekl a sklesle se podíval na zem. "Ale jo, proč ne, jsem na tom úplně stejně '' odvětila jsem a usmála se. "Ok! Tak třeba zítra tady před školou ve 3?'' zeptal se. "Tak jo!'' Odpovědela jsem, posbírala jsem si věci a šla domů.Doma jsem se pokoušela nepozorovaně proklouznout kolem matky která byla doma předčasně.
" Ahoj Ann'' Řekla a já věděla že jsem v prdeli protože jakmile uvidí můj nos, nedá mi ani chvilku klid dokud ji neřeknu pravdu. "A-Ahoj mami'' vykoktala jsem ze sebe a ona se na mě otočila a koukala se na mě nechápavě. "Co to máš s nosem?!'' vyhrkla a ustaraně se na mě koukala."Spadla jsem a uhodila jsem se mami, nic extra'' Řekla jsem rychle a ona jenom" Dobře, máš tady večeři tak se pojď najíst'' Dodala. Sakra to jsem ty věci hledala tak dlouho? No nevadí. Sedla jsem si a rychle jsem si snědla večeři. Potom jsem vymizela nahoru do mého pokoje a flákla se sebou na postel a rychle usnula.Tak Toď konec první části! Doufám že se líbil a že to nebyla nějaká katastrofa... No tak ahoj u dalšího dílu! 😊😊