Když jsem se probudila, sešla jsem po schodech dolů a koukla se na hodiny, 05:00. Tak to mám spoustu času. Řekla jsem si a koukala se z okna. Najednou jsem viděla jakési monstrum. Bílá pleť, asi 2,5 metrů vysoký, bez obličeje, v obleku. Vážně jsem se lekla s zařvala (nebo spíš pištěla) na celí barák. Všechny to vzbudilo a už se hnali dolů,, co se stalo?! '' vykřikla mám a já se jen vyděšeně koukala z okna. Ona se tam koukla taky, ale on už tam nebyl. Podívala se na mě jako na blázna a šla zase do pokoje.
Máme snídani. Všichni se na mě koukaj jako bych měla vybouchnout a myslím že mě mají i za blázna.,, já asi už p-pujdu '' vykoktala jsem, popadla tašku a šlapala do školy.,, Těším se na Luka... Já nevím jak to říct... Ale chybí mi... Asi ho m-miluju... Ale je to crazy... Zrovna jsme se potkali a já ho miluju? To je dobrá kokotina tohle to... '' řekla jsem si pro sebe a šla rychleji. U školy jsem viděla Luka... Ale... Zhroutila jsme se. Stál tam s Kate a líbali se spolu. Chtělo se mi blejt. Ale víc než nevolnost jsem pociťovala vstek. V to jsem zase uviděla tu postavu. Už už jsem si sahala pro můj kapesní nožík ale v tom zazvonilo a já jsem musela do školy. Sedla jsem si a myslela na vraždy. Jak budu vydávat Lukovi všechny jeho vnitřnosti z těla. Jak se v tom budu vyžívat a on bude řvát bolestí a strachem. Ale pro Kate jsem vymyslela ještě horší smrt. Bude ještě na živu když ji budu odřezávat rty, tváře, a prostě maso z obličeje. Bude prosit o smrt. Zasmála jsem se, a dal seděla v lavici. No zbytek školy vám popisovat nebudu,jako normální den ve škole.
Bylo 15:00 a já stala před školou čekajíc na Luka, a mou pomstu. Svímy černými vlasi jsem si zakryla obličej aby mi nebyl vidět můj psychopathický smích a už jsem viděla Luka přicházet,, ahoj! '' já jen přikývla jako ahoj, a šli jsem do parku. Začalo pršet a tak na moji pomstu nebyl čas,,, DO HAJZLU! '' vykřikla jsem a šla domů.
Ještě jsem přemýšlela o tom jak je zabiju, a potom jsem si řekla že můžu být ještě trochu víc kreativní, a vytáhla jsem si ze šuplíku flétnu. Vždy mi to na ní šlo, vždy když jsem na ni hrála, byli všichni jako v transu, přišlo mi že byli zhipnotizovaní. Takže jsem si řekla že by jsem toho mohla využít.
Byl večer a já se rozhodla že si to skusim na matce. Vždy jsem pro ni byla jen vzduch. Začala jsem hrát a ona šla za mnou. Zhipnotizovaná. Zastavila se v mém pokoji, já zavřela dveře a ona se probrala, ne jako že by byla zchopná pohybu a nebo slova. Jenom prostě věděla co se děje a cítila bolest.,, zaposlouchej se do své smrti '' řekla jsem a bodla ji to srdce. Padla k zemi. Mrtvá. Zasmála jsem se a pomyslela si:,, s tímhle nožíkem daleko nedojdu... '' vrátila jsem svůj kapesní nožík zpět do bundy a šla si vybrat zbraň. Našla jsem mačetu, perfektní. Pomyslela jsem si ale zahlédla jsem ještě něco perfektnějšího. Kosu. Tak tohle bude prdel. Dala si kosu na záda a upravila jsem si řemen na kterým byla připevněna na mých zádech.
Stala jsem před Katiným domem a začala hrát. Přišla ke mě a je jí jen pošeptala :,, zaposlouchej se do své smrti " svalila jsem ji na zem a začala s mým dílem. Když měla odřezané vše, rozhodla jsem se že budu hodná a přesekla jsem ji kosou vejpul. Ani se mi nechtělo věřit jak snadno jí projela.
Opět jsem stala před domem. Ale před Lukovím domem. A udělala jsem přesně to, co jsem udělala Kate. Když bylo dokonano. Zahlédla jsem opět toho muže. Vzal mě za ruku a vedl mě do lesů.
///////////////////////////////
Takže toto je konec. Samozřejmě budu vydávat bonusy atd. No každopádně mi napište jestli by jste chtěli Teda ty bonusy, a já se s vámi loučím a ŽĎÁREK!
:-P a Každopádně jestli chcete pokračování atd... Tak mi to napište