2 Haziran 2019
Okulların kapanmasına 1 hafta kaldı. Dersler iyice sıkıcılaşmaya başladı.
Bu aralar Noah'yla pek konuşamıyoruz. Buraya bir fotoğraf çekimi gibi bir şey için gelmişler. Çekimler baya uzun sürdüğü için görüşemiyoruz. Temmuz'un başında gidecekler ve umarım o zamana kadar hep böyle gitmez. Günler çok çabuk geçiyor. Yarın Çağla, Nisan, İpek ve Balım ile buluşacağız. Bol bol dedikodu yaparız. Saat daha erken ama ben çok yorgunum. Balkonda oturup kitap okuyacağım. Belki Noah'ya denk gelirim. Yarım saat sonra da uyurum zaten.
3 Haziran 2019
Az önce eve geldim. Buluştuğumuzda genelde güzel vakit geçirdik ama çıkarken moralim çok bozuktu. Konuşuyorduk. Konu Noah ve Gaten'ın yakında gideceğinden açıldı. Tam olarak kim olduğunu hatırlamıyorum, biri " Noah ve Gaten sizi unuttuğunda da böyle gülersiniz kesin." dedi. Mutlu konulara geçelim dün akşam balkonda oturuyordum, yukarıdan takır tukur sesler geliyordu. Kafamı kaldırdığımda Noah elini uzatmaya çalışıyordu. Tam yaklaşmıştı ki düşecek gibi oldu ve denemeyi bıraktı. Ona görüşürüz demek zor gelse de uyumak zorundaydım. Okul çıkışı Noah ile bir kafeye gideceğiz. Bizim evin yakınında olmasaydı annem hayatta izin vermezdi. Çağla ve Gaten baya iyi anlaşıyorlarmış. Yarın onlar da sinemaya gidecekmiş.
20 Haziran 2019
Gitmelerine çok az kaldığı için üzülüyordum zaten, bir de "Sizi unutunca da böyle gülersiniz." sözü kafamda yankılanıp durunca kendimi tutamamıştım. Noah'nın orada olmadığından emin olduğumda balkona çıktım. Gözlerimi kapattığımda yaşların süzüldüğünü hissedebiliyordum. Yaklaşık beş dakika sonra omzumda bir kol hissettim.
Bu bölümün devamını bu akşam yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new neighbours
FanfictionBu hikaye Bade ve Çağla için yazılmıştır. Okursanız anlarsınız.