25 Haziran 2019
O günden beri zaman çok çabuk geçiyor. Yine de kalan kısa vaktimizi iyi geçirmeye çalışıyoruz. Sürekli kafelere, sinemalara gidiyoruz ama üzülüyorum işte. Bu arada "Sizi unutunca da böyle gülersiniz." diyen kızı buldum. Adı umrumda değil ama tipini ve sınıfını biliyorum. Dün kızı dövmeye gidiyordum, bütün sınıf +Noah beni ancak durdurabildiler. İstesem kurtulup yine de saçını başını yolmaya gidebilirdim ama öyle bir beyin yoksunu yüzünden disipline gitmek istemediğime karar verdim. Sizden daha uzun bir "erkek arkadaşı"nız olmasının nedenlerinden biri de anti-stres sarılmasıdır. Anti-stres sarılması, en sinirli zamanlarınızda içine gömülüp kaybolmak istediğiniz sarılma şeklidir. Galiba bütün öğle teneffüsünü öyle geçirdim. Öğretmenler çılgınca "Sınıfınıza girin! Teneffüs bitti!" diye bağırma seviyesine ulaşıncaya kadar da sınıfa girmeye niyetim yoktu. Ama ondan sonra girmessem kötü şeyler olacağını biliyordum. Noah da fark etmiş olmalı ki sanki evde bebek uyuyormuş gibi sessizce sınıfına doğru yürümeye başlamıştı.
Not: Uyuyan bebek bendim. Yani uyumuyordum ama sanki ses çıkarırsa yine sinir krizi geçireceğim gibiydi. Dersin sosyal olduğunu hatırlayınca sınıfa girip kitaplarımı çıkardım.
16.30 (Aynı Gün)
Okuldan çıkınca yine Mado'ya gittik. Yolda fazla çay içmeyeceğime söz vermiştim ama işlerin gelişme hali pek şaşırtıcı değildi. Bu sefer ilk konuştuk sonra tıkındık.
n- Bu sefer etrafımızdakilerin gizlice içki içtiğini zannetmemeleri için çay içmene el koyuyorum. 3 bardaktan fazla içmek yok.
b- Beni durdurmayı dene de gör bakalım ne oluyormuş.
Gülmeye başladı ama ben şaka yapmıyordum. Garip olmasın diye ben de güldüm ama komikmiş gerçekten baya güldüm. Neyse baya oturup konuştuk. Sormasın diye dua ediyordum ama sordu:
n- O kızla ne sorunun vardı?
b- Hangi kız?
n- O kız?
b- Hangisi?
n- Okulda dövmeye çalıştığın kız.
b- Büyük ihtimalle ilkokuldan kalan bir anlaşamamazlığımız vardır. Dövmek istediğim birçok kız var.
n- Öyle olmadığını biliyorum. Başka bir sorunun varmış gibi geldi.
b- Biri mi sana söyledi? Kim söyledi? Hadi söyle bak kızmayacağım.
Güldü.
n- Hiç kimse söylemedi. Çok uzun zamandır tanışmıyor olabiliriz ama seni iyi tanıyorum. Bana yeterince güveniyorsan lütfen söyler misin? Belki 7 bardak çay içmene izin verebilirim.
b- Ne bu rüşvet mi?
İlk önce üzüldüğünü zannettim ama gayet mutlu gözüküyordu. Ortamı bozmamak için anlattım. Zaten aynı konu üzerine ağladığım zaman da böyle olmuştu. Ne olursa olsun o gülümsemeye dayanamıyordum. Sustuğumda gülümsedi ama sonra bir ses geldi. Telefonuna gelen mesaja bakınca yüzündeki gülümseme kayboldu.
n- Gitmem gerek.
Kalktı ve koşar adımlarla uzaklaştı.
Uzuun zamandır yazmıyordum şimdi yazmaya devam etmeyi planlıyorum.
+ Geçen bölümde okullar bitmişti sanırım ama unutmuşum o yüzden 3 gün sonra okullar kapanacak. Mükemmel.
+ Yarın sabah veya akşam yeni bölüm yazacağım söz veriyorum.
Bugünlük görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new neighbours
FanficBu hikaye Bade ve Çağla için yazılmıştır. Okursanız anlarsınız.