....

6 1 0
                                    

Je zvláštne ako sa všetko rozplynie behom hodiny, minúty či sekundy ako dni, ktoré sme spolu strávili.  Premýšľam ako to, že ťa neprestávam milovať. Vedela som, že ju miluješ, že ona je pre teba tá pravá. Ty si to vedel tiež, a aj tak si sa so mnou pohrával, s mojimi citmi, mojou mysľou. 

Keď som vás videla spolu, puklo mi srdce. Ani si nevieš predstaviť ako to bolelo. A predsa, aj napriek tomu to boli tie najkrajšie mesiace. Aj napriek tomu, tu sedím a premýšľam o tebe ako o láske môjho života. Ty si však s ňou. Možno sa smeje na rovnakých vtipoch, ktoré si hovoril aj mne. Možno práve teraz, práve v tejto sekunde ju bozkávaš s toľkou láskou ako si kedysi bozkával mňa. 

Síce je to klišé, ale prajem ti to. Prajem ti aby si bol šťastný.

Stále uvažujem, či si ma vlastne ľúbil. Či niekto vie, čo to všetko znamenalo. Či to vieme my. My, znie to tak pekne. Z my sa však stalo ty a ja, a z ty a ja sa stalo ty a ona. Priznám sa, mám slzy na krajíčku, keď to píšem a rozmýšľam nad nami. 

Bolí ma, že si sa na mňa nepozeral ako sa pozeráš na ňu. Viem že ju miluješ. A máš pravdu, je tá pravá. Ona je vlastne úžasná vo všetkom čo robí. Chápem prečo si si ju vybral. Nevyrovnám sa jej, to však ani nechcem. Miluješ len a len ju a to už nezmením. Preto ti prajem aby si s ňou bol šťastný. Aspoň taký šťastný, aký si nemohol byť so mnou. 

 Keď už je všetkému koniec, snáď už môžem priznať, že mi budeš chýbať. Tvoj zmysel pre humor, tvoja vôňa, tvoje teplé a vrúcne objatia, tvoje bozky, tvoj stále teplý nos a ruky. Jediné, čo mi zostáva, je sa len rozlúčiť. Tak sa maj. 

S láskou tá, ktorú si nemal silu milovať.

Flower.Kde žijí příběhy. Začni objevovat