,,To je zvláštní,'' poznamenala Hermiona, když spolu stáli uprostřed místnosti a očima zkoumali místnost.
,,Co přesně?'' zeptal se Draco, ale pohled k ní nezvedl, protože ho zaujaly dvoje dveře, které se nacházely na druhé straně místnosti, nad schodištěm. Proto k nim došel a zval za klidu těch prvních.
,,Oh, řekl bych, že tohle je tvůj pokoj,'' uchechl se Draco, když vešel do menšího pokoje, kde dominovala velká postel, na které bylo až moc polštářů v růžové barvě.
,,Tak tohle jde hned pryč,'' odfrkla si Hermiona, když vešla do místnosti za ním a zhrozila se nad tou hrůzou, co spočívala na její posteli.
Párkrát mávla hůlkou a polštáře se změnily na příjemnou, pastelově oranžovou barvu.
,,No, stále nic moc, ale je to o dost lepší,'' pokýval hlavou Draco a vydal se pryč z pokoje, aby mohl nechat Hermionu vybalit a sám mohl prozkoumat svůj pokoj.
Vzal za kliku oněch dveří a když vešel, pohled se mu naskytl na identický pokoj, ve kterém byl před chvílí, až na jeden rozdíl a to ten, že v pokoji vládly o dost studenější barvy a to dodávalo pokoji tu samou temnotu, na kterou byl zvyklí ve Zmijozelu, tudíž se tu cítil velmi příjemně.
,,Přece to tu nebude vypadat jak někde v temné noře,'' mlaskal nebelvírka, když nakoukla k blonďákovi do pokoje a automaticky vytáhla svou hůlku, aby mohla provést nepatrnou změnu.
,,Ne počke--'' snažil se jí zastavit Draco, ale bylo to k ničemu, protože Hermiona na něj nebrala absolutně žádné ohledy a proto se pokoj brzy ocitl v o dost světlejší a teplejší verzi, než byl před chvílí. Teď v pokoji vládlo podobně příjemné teplo, jako u Hermiony, tmavou změnila na krásně světlou zelenou a i když se to Dracovi nelíbilo, protože to udělala bez jeho svolení, musel uznat, že se trefila a cítil se tu o dost líp.
Vlastně mu to temno až moc připomínalo slepení Zmijozelu, ve kterém trávil všechny roky v Bradavicích a to mu akorát vracelo vzpomínky, jak se vše změnilo a už to nebude takové, jako dřív.
Nyní opravdu litoval své kamarády, kteří teď byli oproti ostatním ročníkům Zmijozelské koleje o dost chudý ročník, co se týče počtu, takže jim při nejbližší příležitosti nabídne, že kdyby chtěli, mohou přes den trávit tady s ním, protože tušil, že Hermiona tuhle jejich komnatu využívat tak často jako on, nebude. Nejspíš bude stále zalezlá v knihovně nebo bude někde se svými kamarádi z Nebelvíru a zde bude trávit jen večery a jestli i vůbec ty, že...
,,Lepší, že? Nemáš zač,'' usmála se nebelvírka a hupsla k Dracovi na postel.
,,No díky, ale už můžeš jít,'' řekl Draco a přešel ke svému kufru, který mu skřítci nechali u jeho skříně. Nemyslel si, že by se letos vracel do sklepení, když zde měl možnost být sám a nemusí tak čelit pohledům mladším spolužákům, kteří z něj měli jistě strach a proto se rozhodl vybalit si všechny věci a považovat tenhle pokoj za jeho svatyni pro tenhle rok.
,,Ale no tak Draco, s tebou není žádná sranda,'' povzdechla si Hermiona, ale k odchodu se neměla, ,,byl s vždy taková suchar?'' zeptala se a při pohledu na uraženou tvář blonďáka se snažila nesmát.
,,Suchar? Já? Ale běž,'' zakroutil hlavou Draco a když se od Hermiony nedočkal žádné reakce, tak se na ni otočil a rukou pokynul ke dveřím.
,,Ale vážně běž, chci se jít vysprchovat a u toho tě nepotřebuju,'' zasmál se a na důkaz svých slov si pomalu začal vysvlékat svůj hábit, který si složil přes židli u pracovního stolu.
,,No jo, vždyť už jdu,'' řekla Hermiona a vstala z postele. ,,Ale nemysli si, že takhle to bude probíhat každý den, zažijeme spolu tolik legrace, až ti z toho půjde hlava kolem!'' rozhodla Hermiona a vyšla z pokoje.
,,Počkej,'' houkl na ni Draco a čekal, až se otočí.
,,Copak?'' usmála se Hermiona a opřela se o zábradlí.
,,Nemusíš to dělat z nějaké lítosti nebo tak,'' vysoukal ze sebe Draco a přešlápl z nohy na nohu, ,,jestli ti to nařídila McGonagallová, skrze nějaké utužování vztahů, tak opravdu nemu--''
,,Nic mi nenařídila,'' zakroutila hlavou Hermiona. ,,Dělám to, protože chci, Harry mi říkal, že jste se před začátkem roku potkali na Příčné a že jsi se choval mile a přátelsky, tak si myslím, že by bylo fér, abych se tak k tobě chovala i já, když by se tak ke mně chováš taky nebo se snad chceš denně ignorovat?'' natočila Hermiona hlavu na stranu a pozvedla obočí.
,,Ne to ne!'' vyhrkl Draco a když si uvědomil, že vyjekl až moc nahlas, zrudl a odvrátil hlavu. ,,Já jen, že jsem to nečekal, ale budu moc rád, když budeme... kamarádi?'' zeptal se Draco a zvědavě se na Hermionu podíval.
,,Ráda,'' zasmála se nebelvírka a objala ho. Draco párkrát překvapeně zamrkal a poté objetí opětoval.
,,To nás dostává k jedné mé otázce,'' začala Hermiona, když se od sebe odtáhli, ,,chtěla jsem se zeptat, jestli ti nebude vadit, když tady přes den někoho budu mít? Většinou to bude nejspíš jen Ginny s Harrym.''
Draco rychle zakroutil hlavou a usmál se. ,,Ne, nebude, ostatně já se chtěl zeptat na to samé, z našeho ročníku tady moc zmijozelů není, takže budeme často tady, ale řekl bych, že je to tady dost velké na pár hadů, my jsme poměrně skládací.'' Zasmál se Draco.
,,Tak fajn,'' zazubila se Hermiona a poté nahlas zívla.
,,No nic, tak dobrou noc, jsem za dnešek úplně hotová a potřebuju nějak vstřebat tenhle blázinec.'' Řekla nebelvírka a přešla ke dveřím svého pokoje.
,,Dobrou,'' popřál ji ještě blonďák, než za sebou zavřel dveře a spokojeně si povzdechl.
Lhal by, kdyby řekl, že se nebál Hermioniny reakce na celou tuhle věc. Připravoval se na to, že by ho mohla prostě ignorovat a snažit se dělat, jakože tu Draco není, ale zjištění, že stojí o navázání přátelství, je o dost lepší a určitě se mu i s tímhle pocitem bude v novém domě lépe usínat.
_
_
_
Ahojte!
Vítám vás u nové kapitoly, snad se vám líbila a přežijete ten fakt, že se zde Harry neobjevil, ale bohužel to jinak nešlo, ale můžu slíbit, že v další už určitě bude!
Přeji hezký večer a zase příště, zdárek! ♡
YOU ARE READING
Snowman ||Drarry||
Fanfiction,,Pojď mi pomoct,'' houkl Harry na Malfoye, který stál kousek od něj a pozoroval ho. ,,To sotva, Pottere,'' odfrkl si blonďák, ale pohled měl stále upřený na něj. ,,Jo pardon, já zapomněl, že stavění sněhuláka, je pod tvou úroveň,'' usmál se Harry a...