O zamanlar 7.sınıftım. 1.dönem bir çocuğa fena bir şekilde aşık oldum. Aşk mı desem sevgi mi hoşlantı mı kestiremiyorum ama aklımda ondan başka bir şey yoktu diyebilirim.
O zamanlar çok açılmamıştım okula alışamamıştım tam, çok konuşan bir tip değildim. Bir kaç arkadaşım vardı sessiz sakin kendi aleminde bir kızdım. Bir gün arkadaşımla tenefüse çıktık,sıradan bir okul günüydü işte. Spor yuvasının orada bir çocuk gördük ve ''okulda böyleleri de var mıymış ya'' dedik. Çok takmamıştık aslında normal bir insan gibi hoş bulmuştuk sadece. Daha sonra 8.sınıf bir arkadaşım bana sinemaya gideceğimizi söyledi o,sevgilisi ve iki arkadaşı daha. Ve o çocukta gelecekmiş. Daha çocukla hiçbir konuşmuşluğum yoktu adını bile bilmiyordum, tabii daha sonra öğrendim. Herneyse ben sinemaya annemlerin evlilik yıldönümü nedeniyle gelemeyeceğimi belirttim ardından olaylar gelişti. O çocuk bana mesaj attı ve konuşmaya başladık.
Yavaş yavaş kaptırıyordum kendimi sanırım. Oo dostum hayır gidiyordum ona kayıyordum. Ve sanırım bir kaç hafta içinde aşık oldum. Nasıl olduğu hakkında bir fikrim yoktu çok değişik bir şekilde ilerliyordu her şey, anlamıyordum.
Ve tarih 12.12.12. O günden önce bana çıkma teklifi edeceğini üstü kapalı bir biçimde söylemişti, sanırım biraz anlamamızlıktan gelmiştim.Herneyse 12.12.12 ve saat 12:12..
Tam o saatte çıkmıyorduk ama tarihin 12.12.12 olması unutulmaz bir şeydi bence. O gün buluşmuştuk çok konuştuğumuzu söyleyemem fakat yinede mutluydum, nedeni yoktu o vardı yanımda.
Herneyse ertesi gün buluştuk o gün elimi tuttu. Nasıl bilmiyorum ama kendimi çok değişik ve iyi hissettim. Sadece yanımda kalsın, öyle kalalım istedim. O 2 gün hayatımın en güzel günüydü. Sonra ne mi oldu ? Tarih 14.12.12 idi ve bitti. Hayallerimde bitti. Peki şimdi ne olacaktı, ben ne yapacaktım, düşünemedim, beynim durdu, göz yaşlarım durmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlkler Unutulmaz
Teen FictionBu bir kurgudur, yani öyle olması gerek. Gerçeklik barındırmadığına inanıp okumaya devam edin. ➡