Acı Gerçek

17 0 0
                                    

Cevabimi bekliyordu, ama söylememekte kararliydim.Ama sinirlenmeye baslamisti.Bunu yoldan gecen biri bile fark edebilirdi.Ayrica boynundaki damarlar belirginlesmeye baslamisti  Herneyse acik oldugumu soylemistim. Yani bagladigi iplerden kurtulmustum.Kacabilirdim ama yapmiyordum,mal miyim ben ? Hoslandigim cocuk beni kacirmis,zorla bi odada tutayor. Napardiniz ki? Tam dusuncelere dalmisken siddetle :

Susmayi birak ve cevabimi soyle!!!! Aksi taktirde sonuclarina katlanirsin.

Utangac biri degilim ama boyle gotu kalkik biri de degildim. Bende ne yazik ki :

Ne olucaksa katlanirim BAY STYLES. Canavardan korkma yasini cok once gecirdim. Ama bunu anlamadiysan soyliyeyim senden KORKMUYORUM.

Bu sozlerimi beklemdigini dusunuyorum. Cunku biraz afallamisti.Bu arada artik aym e bad görl  . Beni kolumdan tuttu. Kendine cekti , hem sinirli hem endiseliydi.Soylemem icin yalvarir gozlerle bakti,hic bir sey soylemiyordu. Ama gozleri her seyi anlatiyordu. Bu arada gozlerine bakarken kendimden gecmistim. Zumrut yesili gozleri harikaydi tipki onun gibi . Neden bu kadar mukemmeldi kendimi degersiz hissediyordum.Ona bakarken aklima Jessica geldi. O aptal fahise . Hazzami ne hakla aldatirdi. Zaten Harry benim degildi ve onu sahiplenmek istemiyordum. Benden nefret edebilirdi. Zaten onunla dusundugum herseyin sonu benden nefret edebilirdiydi. Ben bunlari dusunurken o da birsey dusunuyordu. Bunlari dusunurken bi anda kolumu sikinca dislerimin arasindan istemsice tiz bir ciglik cikti. Harry bunu duymus olmali ki bi amda kolumu birakti. Ve özür diledi. Bu ilk gorustugumuzden beri ikinci ozur dileyisiydi. Kolumu biraktigi an ovmaya basladim. Eli ne kadar yumusaksa o kadarda gucluydu.Hala Jessica yi yani seytani dusunuyordum. Ve ah..... Josh onlari sevisirken gormek cok kotuydu cok aci vericiydi. Ozellikle Harry ye asikken.  Bunlari dusunurken agzimdan bi anda aci gercek cikti : Harry, Jessica'n seni aldatiyor. Hem de Josh'la..

Merhaba 3. bolumle karsinizdayim telden yazdigim icin yazim hatalari olabilir. Üzgünüm. Bu arada arkadaslariniza onerebilir misiniz ? Simdiden tesekkurler.

KorkmuyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin