#5

72 3 2
                                    

*Dove*

Mówiłam kiedyś, że kocham moją menadżerkę?

Tak?

Odwołuję to!

Zastanawiacie się o co chodzi...

Wszystko było super

Skończyliśmy nagrywać, zaraz przerwa świąteczna, ten nieznany numer przestał do mnie wypisywać.

Wszystko supi dupi

Ale....

Tu pojawia się moja menadżerka.

Babka wydawała się spoko dopóki nie wpadła na ten swój "GENIALNY" pomysł.

Jaki?

A mianowicie taki że po przerwie będę 'chodzić' z Cameronem.

Ja się pytam

Za jakie grzechy!?

Nie to że coś. Boyce jest fajny i w ogóle, ale.....

Właśnie. Jest pewne 'ale'...

Nazywając się Ashton Fletcher Irwin.

Chyba....podkreślam (dosłownie) słowo CHYBA zaczynam czuć do niego coś więcej niż zwykłą przyjaźń.

Zirytowana wyszłam z budynku, w którym przed chwilą miałam spotkanie.

Na dworze pruszył śnieg i dość mocno wiało.

Poprawiłam szalik i ruszyłam zatłoczonymi ulicami Londynu.

W pewnym momencie na kogoś wpadłam co skończyło się tym, że ja oraz ta osoba wylądowaliśmy na ziemi.

- Boże! Przepraszam najmocniej! - zawołałam.

Podniosłam wzrok a moim oczom ukazał się....

- Blake?! - pisnęłam.

- Ciebie też miło widzieć Dove. - uśmiechnął się. - Myślę, że powinniśmy porozmawiać. Nie sądzisz?

- Tak. - westchnęłam. - Trzeba omówić parę spraw...

************************************************************************

No hej hej!

Dawno mnie nie było za co ogromnie przepraszam. Jednakże brak weny, brak czasu, problemy zdrowotne, problemy osobisie i pobyt w szpitalu trochę uniemożliwiły mi pisanie.

Ale wracam! Tak wracam, ale rozdziały nie będą pojawiały się systematycznie.

Ogólnie plan jest taki, że ja teraz zajmę się skończeniem tej książki na amen, a moja tęczową kupa, moje bubu = AngelQueen96 pomoże mi przepisać Black Rose, które jest skończone. Proszę. Ile można wskórać żelkami.

Tak więc najpierw Poznajmy się, potem Black Rose, potem Drarry bo mam pomysł, potem ogarnę Larrego, na koniec New Home i wbijam do was z nowymi książkami.

A wramach powrotu dostaniecie dzisiaj jeszcze 2 (krótkie) ale dwa bardzo ważne rozdziały, a książka chyba będzie miała jakieś 20 rozdziałów.

1/3

xxNadiaxx

✨🌈✨🌈✨🌈

Poznajmy się SMS *book three* (☑️) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz