burak: eteyinin yarisini odanda unutmuşsun
dedi bi hışımla arkamı dondum sinirden faltasi gibi acilmis gozlerimle ona baktim onun yuzunde aksine mutlu ve pis bir sırıtış vardı " ah cidden su cocugu oldurmemek icin tek bir bahaneye bile ihtiyac yok varli zaten bi zarar" diye dusundum ama disimdan
ben:heee unuttum bi kosu cikip alip getirsene dedim yapmacik bi gulumsemeyle
bi an surati cidilesti
butak: ben ciddiyim
ben: bende
burak: baba su kiza bisey soyle o etekle gidemez hic biyere
ben : ya sanane etek boyum seni ne ilgilendirir.
amcam: şit tamam. kızım burak hakli biraz indir eteyini
ben: eteyimi cekistirerek " amca vala daha inmiyo "
amcam l: iyi neyse hadi geckaldik
defi ve ben hemen csntami aldim kapidan cikarken arkami donup burak'a dogru dil cikartip kapidan ciktim ay cok zevkli hemen kosar adimlarla arabaya bindim tabi kendimi tehlikeye atarmiyim salak cocuk kendini ne saniyosa. neysr bu dusuncelerle okula girdim. zaten pek arkadasim yoktu 2 tane onlari gordum sarilip sinifa girdik ben en arkada tek oturuyodum kizlarda benim onumde yerlerimize gectik hocayi beklemeye basladik sinif hocamiz girdi hamileydi ve bu yuzden izne ayrilcani yeni bir sinif ogretmeni geldini ve 2.derse onun giriceni bu ders vedalasmak istedini soyledi.
tabi sınıfta ugultular yukseldi.
:ya hocam gitmeyin
: hocam birakmayin bizi
: sizi cok seviyoruz
gibi tabi bende seviyodum bu kadini ama kadin hamile napsun icindemi buyutsun cocugu tobe ya. neyse 1.ders boyle bitti. tenefuste uyudum tabi herzaman ve her tenefus yaptim gibi. zil caldi 5 dk sonra kapi acildi ben hala kafami kaldirmamistim ama sinifta bi oooo waw gibi sacma sesler cikmaya basladi.
....: merhaba arkadaslar ben yeni ogretmeniniz......
(biraz gec geldi ama anca işlerim bitti k.bakmayin umarim begenirsiniz iyi okimalar )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık kuzenim öğretmenim oldu
Romancegıcıkmı gıcık bi kuzeninizin oldugunu dusunun ve o kuzeniniz bi anda ogretmeniniz oluyo. buda boyle bir hikaye bakalim kahramanlarimizin basina neler gelicek.