פרק 1

26 1 0
                                    

היי אתם כנראה זוכרים אותי אני הכותבת של "שמה פס" ושל "לא קל" בסיפור האחרון שלי "לא קל" כתבתי שאחרי שבועות אני ייצור סיפור חדש שאני מקווה שהוא יביא לי יותר קוראים אז הנה עשיתי את מה שאמרתי אז עכשיו תעזרו לי ותגיבו,תצביעו ותקראו תהנו..
נק' מבט ירין:
שוב אותו סיפור אני הולכת לישון עם ריח של אלכוהול ועם צרחות של נשים וקמה בבוקר לריח של אלכוהול וצרחות של נשים,מה הבעיות של האבא הזה למה הוא לא יכול להפסיק עם האלכוהול והזיונים המחורבנים שלו. הדלקתי ת׳פלאפון וראיתי שבר כתבה לי תמהרי את מאחרת ואז הסתכלתי בשעה ושיט השעה חמישה לשמונה אני לא יספיק להתארגן הלכתי להעיר את שי והתחלתי להתארגן אחר-כך הכנתי לנו פנקייקים וראיתי שלשי יש סימן של מכות ואז הוא שאל אותי מתי כל זה יגמר ובאותו רגע נשבר לי הלב,אבא שלי התעורר ואיתו שני הזונות שלו אז ברחתי מהר עם שי מהבית שלא יכה אותו והתקדמנו לכיוון הבית-ספר. כשהגענו ליוויתי אותו לכיתה שלו,נתתי לו חיבוק,לחשתי לו שהכל יהיה בסדר,השבעתי אותו שלא יספר כלום והתקדמתי גם אני לכיתה שלי למזלי לא איחרתי אז התחלתי לדבר עם בר ובדיוק המורה נכנסה לכיתה בפחד ומאחוריה תלמיד חדש ושכולם ראו אותו הם גם פחדו ולא היה לי מושג למה הרי הוא כזה חתיך.המורה הציגה אותו ואמרה שקוראים לו דניאל קייל ושהוא יכול לשבת לידי כשהוא הגיע אמרתי לו היי והוא קרץ לי וחייך אליי והלב שלי נמס מבפנים יש לו עיינים כל-כך יפותתתת אני מתה להכיר אותו עוד קצת...
נק' מבט דניאל:
כשהגעתי לכיתה ראיתי איך כולם מפחדים ממני ובצדק מי לא יפחד מהפושע הכי מסוכן של פריז המורה הציגה אותי בפניי הכיתה ואמרה לי לשבת ליד ילדה בשם ירין גאדדד היא כל-כך יפה לא כמו שאר היזיזות שלי היא יפה הרבה יותר התקדמתי לכיוונה מהופנט מיופיה וחושב כמה בא לי שהיא תיהיה תחתיי ותגנח את שמי שכל השכונה תשמע ואז היא העירה אותי מההיפנוט ואמרה היי לא היה לי מה לומר אז קרצתי לה וחייכתי אליה אני מת להכיר אותה יותר אולי היא סוף סוף תיהיה האחת,היחידה והאמיתית לא כמו שאר היזיזות מישהי מיוחדת
מקווה שאהבתם אם כן אשמח שתגיבות ותצביעו זה ממש יעזור לי בתור התחלה
תודה,אוהבת

הפושע האחרון מפריזWhere stories live. Discover now