פרק 2

20 0 0
                                    

נק' מבט דניאל:
"אתה לא מקשיב" שמעתי אותה אומרת פתאום ובאמת לא הקשבתי היא כל-כך יפה שהיא גרמה לי לבהות בה ויכלתי להמשיך ככה אם היא לא היית עוצרת אותי ואז היא אמרה:"אתה יודע מה אנחנו ננסה לפתור תרגיל כל אחד בתורו ומי שלא עונה נכון השני צריך לשאול אותו שאלה על החיים סגור?" לא מיד הסכמתי להצעתה אמרתי שזה לא פייר כי אני לא יודע חשבון אז היא אמרה שהיא תתחיל,אז התחלנו וזה הלך ככה
התרגיל הראשון היה 2×2=3^3×√125 וירין אמרה שזה נכון ואני אמרתי שזה לא(כי פה דווקא ידעתי קצת את התשובה) והתווכחנו עד שהיא בדקה בתשובות וראתה שהיא צדקה אז היא צחקה עליי ושאלה שאלה שת׳אמת הייתי מופתע ממנה:"למה כולם מפחדים ממך?" עניתי לה שאנחנו משפחה של פשע ורצחנו המונים בשביל צדק אז יש לאחרים סיבה לפחד.למה את לא מפחדת ממני? שאלתי היא ענתה:"בעייני אין לי ממה לפחד ממך אני לא מכירה אותך ואין לי שום סיבה או מניע לפחד ממך" הייתי בשוק ועברנו לתרגילים הבאים וכל פעם התשובה שלה היית נכונה וכל פעם היא שאלה אותי ואני עניתי לה אבל אז הגענו לתרגיל האחרון היא אמרה שהתשובה נכונה ואני אמרתי שלא אז התווכחנו והיא אמרה שאני יודע באמת ויפסיק ליהות ילד קטן ולהתווכח איתה אז בדקנו בתשובות וגילנו שאני צודק אז צחקתי עליה והיא נתנה לי מכה בראש ואני החזרתי לה עם כרית ובסוף יצא שעשינו מלחמת כריות כמו ילדים קטנים ואחרי המלחמה היא אמרה בגלל שזה פוקס וזו פעם ראשונה שלי מכל הפעמים האלה היא מסכימה שאשאל שתי שאלות אז בלי לחשוב פעמיים פשוט שאלתי...
נק' מבט ירין:
גאדדד למה הוא חייב ליהות כזה חתיך????!!! ראיתי שהוא מהופנט אז הערתי אותו ואמרתי לו שנשחק משחק השאלות תוך כדי תרגילים בהתחלה הוא לא כזה הסכים כי הוא אמר שהוא לא כזה טוב אז הצעתי את עצמי להתחיל והוא הסכים,בכל התרגילים שהיו צדקתי חוץ מהאחרון שבו הוא צדק אז הוא צחק עליי והתחלנו מלחמת כריות על המיטה שלי ושסיימנו התיישבנו על המיטה ואמרתי לו שבגלל שזה פוקס הוא רשאי לשאול שתי שאלות ובלי לחשוב פעמיים כאילו מתחילת הלימוד הוא רצה לשאול:"יש לך חבר?" עניתי שהיה לי ידיד בשם גיא אבל הוא נרצח על-ידי מישהו מתנאל קייל שאמרתי את זה הוא ניהיה בשוק וקצת חיוור זה היה נראה כאילו הוא רצה שהאדמה תבלע אותו לא הבנתי מה הסיבה ואז הוא שאל את השאלה הבאה בגימגום:"א...את עד....עד...עדיין...." הוא נעצר רגע שאלתי אותו אם הוא רוצה לשתות אבל הוא לא ענה שאלתי שוב אבל הוא פשוט היה קפוא ולא ענה ואז ברגע אחד הוא פשוט התמוטט על המיטה היו לו נשימות קצרות ויבשות ודופק מהיר שהפך מרגע לרגע לאיטי יותר ויותר ופשוט לא הבנתי מה קרה לו....
נתראה בפרק הבא
אבל עד אז כתבו בתגובות מה אתם או אתן חושבים או חושבות שקרה לו ובתור התחלה נגיד תודה לשבעת הקוראים שלי אתם נותנים לי רק מוטיבציה להמשיך טוב אז נתראה להתראות

הפושע האחרון מפריזWhere stories live. Discover now