MEMORIES🎬

79 6 0
                                    

Kaki ku melangkah masuk ke tempat itu.Tempat dimana aku hampir putus harapan.Tidak ku sangka bahwa aku akan kembali ke tempat neraka ini lagi..Ingin ku berpatah balik,tetapi ada hal yang perlu diselesaikan.Hal yang membuatkan tidur ku tidak nyenyak.Walaupun benda tu dah 3 tahun berlalu,namun segala benda yang terjadi masih segar di ingatan..Aku Kim Mina.Kini ku kembali demi DENDAM.Aku bukan Mina yang dulu!

FLASHBACK

Aku merenung kingka sekolah,Park Jihoon.Orangnya hensem,mamat jeojang.Namun perangai nya tidak lah seindah rupa.Dia seorang player.Banyak dah perempuan dia game.Walaupun begitu,aku masih suka dia.Inginku meluahkan perasaan mulia ini namun Jihoon mana mungkin suka budak gemuk plus selekeh cam aku...

Sambil-sambil itu aku lihat keliling kelas,cam pasar malam..Mentang-mentang Cikgu Mt tak masuk sebab ada meeting.Lirikan cemburu ku berikan kerana semua berbual dan bermain dengan rakan rakan masing-masing.Hanya aku yang berseorangan...

Tapi aku tengok telatah "kawan sekelas" aku sekejap jak.Pastu mata sambung usha crush kat depan.Tidak lama kemudian,aku nampak crush aku tengok aku lalu senyum.Senyum sinis.Omaigadd!!Dia perasan ke?I cant breath!

KRING~

Waktu rehat!Yey!Hari ni Omma bekalkan aku nasi goreng Kimchi.Sedap woii.Inilah aku,budak yang suka makan.Tak kisah tentang berat badan yang semakin bertambah.Bekal dibuka dengan gembira baru ku ingin menyuapkan makanan ke dalam mulut ku,ada seorang budak bagi aku surat.Surat cinta?Lepas jak bagi budak tu pun beredar.

TO:Kim Mina

Hi.Im your secret admire..I have something to share with you.Can we meet at rooftop

FROM:P.J.H

Omo!Saya ada peminat rahsia?!P.J.H?Park Jonghoo,Kim Junghoo or Ong Seong Woo?Ehh Ong punya O.S.W lah.Atau PARK JIHOON!Oh no!Mana mungkin..Taste dia tu mesti gadis yang ramping,tinggi and pandai bergaya.Bukan gadis yang gemuk,pendek dan pandai makan cam saya.Hmm.Pergi jelah.Bye bye nasi goreng Kimchi~Nanti unnie datang balik untuk makan kamu ye.
_________________________________________

Kaki ku menjejak rooftop.Tangan ku bergetar untuk membuka pintu yang menuju ke tempat yang peminat misteri ingin berjumpa.Jantung ku seolah-olah berdedup dengan laju.

KREK~

Aku terlopong dan seolah-olah tidak percaya atas apa yang saya tengok ni.Aku cuma nampak bahagian belakang lelaki itu tetapi dari bahagian belakang lelaki itu saya dah dapat rasa yang lelaki itu Park Jihoon!Omo!No!!

"Err.Anyeonghasaeyo?"tegurku dengan suara yang ragu-ragu.Kot-kot salah orang nanti malu wehy~

"Anyeonghasaeyo,Kim Mina"ujar lelaki misteri itu lalu memalingkan badannya.

Wait!Dia Park Jihoon wehy!?And dia tahu nama saya!Siap nama panjang saya lagi tu.

"Are you.."still ragu-ragu aku nak habiskan ayat.Aduh.Macam apa jak aku susun ayat dari dalam kelas.Berterabur habis!

"Yes.Im P.J.H"jawab Jihoon dengan mengeyitkan mata.

Auchh!Hensem~

"Emm-saya actually dah lama suka awak.Sudi tak awak jadi girlfriend saya"tambah Jihoon dengan muka blushing.Comel je saya tengok dia.

"What!?You must kidding right?"sapa nak percaya woii.Tetiba je hotstuf tegur ko pastu minta couple bagai.Actually hati merontak-rontak jawab ya.

"IM NOT KIDDING.I REALLY LOVE YOU"confess Jihoon sekali lagi dengan suara yang dikuatkan dua kali ganda.

"Emm- yes?"terketar-ketar badan aku menjawab luahan Jihoon.Entah-entah organ badan pun ikut bergetar.Bahagia wehy!Finally aku couple dengan crush aku!But aku ketepikan perasaan bahagia itu dulu kerana Jihoon tetiba ketawa.Ketawa itu disertai oleh ketawa beberapa jeoja.Aku tergamam.

"Sejak bila mereka orang ada di sini"terkejut anak dara orang.Bertambah terkejut lagi apabila melihat Kang Daniel salah seorang daripada geng Jihoon memegang phone.Dia seperti merakam video.

"HAHAHAHAHA.You so dumb Mina.Kau fikir aku nak ke dengan minah potato cam kau.Dahlah hodoh pastu gemuk.Selekeh cam babi."gelak Jihoon.

"WAIT?So this all are prank!"jujur aku katakan rasa sakit hati aku tidak dapat dibendung lagi.Namun rasa sakit hati belum berakhir disini..

PLASH!

Aku disiram dengan air oleh Woojin dan Guan Lin.What!Bau air ini bau dia lain lain sikit..

"HAHAHAHA!Rasakan simbahan air tandas oleh kami.So guys ini dia minah hodoh yang bodoh cam Babi!Hahahaha"gelak Jaehwan sambil memperkenalkan aku dalam video.

Jujur.Hatiku sakit sangat sekarang.Air mata ku menitis semakin lama semakin deras.

"Ko kenapa menangis hah minah!"tengking Jihoon

Allahu sakit hati weii.

Ketikaku ingin blah dari tempat itu,aku tergelincir.

BUMB!!!

Bertambah besar suara Wanna One gelakkan aku.Ya,semua mereka ada disitu..

Aku lari masuk kelas..tapi semuanya tidak berakhir macam itu sahaja.Apabila kakiku jejak kelas,dapat ku lihat seisi kelas berkumpul didepan ku.Mereka di ketuai oleh Lisa,Queenka sekolah.Di tangan masing-masing ada telur ayam dan tepung.

"GUYS SERANG!!"Jerit Lisa.Serentak dengan itu aku dimandikan dengan telur dan tepung.Tiada sorang pun nak tolong.Semua join ketawa dan buli aku.Pada saat ini,aku dapat rasa kan perasaan amarah plus dendam dalam diriku.Pantas ku mencapai beg lalu blah dari tempat neraka itu.Aku bersumpah dengan diriku sendiri bahawa aku tidak pernah akan kembali lagi.Never...

FLASHBACK END

"Cik Muda?"

BERSAMBUNG~

"ME AND YOU ♡ " Park Jihoon fanfiction Ft BTS ,IUWhere stories live. Discover now