Kim Mina pov
Aku mengunci loker aku dengan cermat.Aku nak pastikan dahulu yang loker aku betul-betul kunci baru gerak ke sekolah.Mereka Hana masih bersiap manakala aku sudah lengkap berpakaian sekolah.
Aku awal hari ini kerana Jihoon mengajak aku pergi sekolah sekali dengan dia.Mesti ramai yang pelikkan?Wanna One sekarang tinggal kat asrama!Sebelah je bilik mereka.
Hestek JihoonBukanMamaBoyLagi
Hana yang baru keluar dari bilik mandi mengajak aku membawang seketika.Mulutnya terkumat-kamit berbicara dan aku hanya angguk.
Aku termenung jauh
"Mina-ah"
Satu suara telah menghentikan celoteh Hana dan mematikan lamunan aku.
"Aku pergi sekolah dulu ya?Bye-bye Bang Jat"ujar aku kepada abang aku,Kim Seok Jin.Dia hanya menjeling aku.
"Baiklah,Mimi Peri"balas Sunmi dari dalam bilik mandi.
Aku hanya menjelirkan lidah meskipun dia tak nampak.
-------
Aku segera mendapatkan Jihoon.Dia sedang bermain dengan Najib,kucing peliharaan mak cik kantin,Mak Cik Rosmah.
Comel!
"Kim Mina!Jom!"ajak Jihoon setelah puas bermain dengan Najib.Kejap!Mana mahadir,anjing peliharaan Pak Cik Chanyeol.Kalau Najib dan Mahadir berjumpa mesti gaduh punya.
"Bye Najib"aku dan Jihoon melambai kucing gemuk itu.
"Meow~~"
Comel XD.Aku toleh ke sebelah,Jihoon tengah ketawa gembira.Aku ketawa kecil.
Skip-
Sampai sahaja di sekolah,Jihoon sudah dikerumi oleh ulat-ulat bulu.
Park Jinnie
Siapa tak kenal?Kononnya budak hot di sekolah.Park Jihoon miliknya lah sangat.Siapa rampas mati.Adik angkat keluarga Park je kot.
Pernahlah dulu seorang budak junior kantoi bagi surat cinta dekat Jihoon,keesokan harinya budak itu ditemui mati di dalam stor sekolah.Orang kata itu kerja Park Jinnie tetapi disebabkan tiada bukti,dia tidak dikenakan tindakan.
"Jihoon oppa~"sapa Jinnie dengan nada yang manja.Lengan dia dipautkan pada lengan Jihoon.
WTH
"Siapa betina dekat tepi oppa ni?Siap pegang tangan oppa lagi tu!"ujar salah seorang daripada geng Jennie,Day.
Day?Ingat nama lawa ke?Cam babi sahaja aku dengar.
"Oh,ini adalah kesayangan oppa!Bakal menantu omma"balas Jihoon bersahaja.Perkataan kesayangan sengaja di tekankan.
Aku pun sayang kau,Jihoon.
Muahhh
"What!"jerit geng jelly itu serentak.
"Maaf ehh sayang,aku kena pergi ke bilik guru sekarang"ujar Jihoon kepada aku.Aku hanya angguk.
Sekarang ini tinggal aku dan geng jelly itu.Jinnie merenung aku tajam.
"Eww.Sejak bila taste Jihoon oppa cam sampah?"keji Jinnie kepada aku.Tangan dia naik tunjal kepala aku.
Main kasar?Tak apa,sabar Mina.Ingat ais krim yang Mak Cik Jihyo jual.Ingat.
"But Mina noona memang cantik bah.Memang patut Jihoon oppa suka noona"jawab seorang budak junior yang lalu pintu pagar.Jennie menjeling tajam ke arah junior itu.
"Thanks sebab puji akak!Apa guna cantik kalau hati hodoh.Busuk!"balas aku dengan kuat.Sengaja nak sindir geng jelly.Dapat aku lihat muka mereka memerah.
Kenapa muka merah-merah ni?Nak penampar?Nak kaki?Aku leh bagi
"What are you talking about bij?"main speaking pula minah tidak sedar diri ini.
Said little bitch
You cant fuck with me
If you wanted to"Im talking about YOU"balas seseorang dari arah belakang.Aku segera menoleh ke arah suara itu.
Mereka ialah Hana,Sunmi,Seul-min dan Seok Jin!
"Ada geng rupa-rupanya kau?Macam noob je group kau"kutuk Sunmi selamba.
"Tak sangka wujud lagi binatang yang cakap dengan diri sendiri kan?"tambah Seul-min dengan senyum yang mengejek.
Orang ramai telah berkumpul di depan pintu pagar untuk menyaksikan pergaduhan kami.Mai lah.
"Dah-dah!Jom blah!Buang masa je gaduh dengan babi"aku mengajak Hana and the geng untuk bersurai.
Babi : aku dengar kau sebut nama aku sekali lagi jaga ahh!!
Pang!!
Babi ni tampar aku!
Babi:*kejar mina guna kuan lin ehh typo kuali*
Mulalah pergaduhan main tarik-tarik rambut antara kami orang.Orang makin ramai berkumpul di pintu pagar.
"Stop it!!Jinnie!Kau memang cari pasal kan!"jerit Jihoon dalam khalayak orang ramai.Dia menarik aku untuk pergi dari khalayak orang ramai.
"Jom lari sebelum cikgu tahu"ajak Jihoon.Aku turuti sahaja.
Dashi run run run
The end
Kay,gurau.😋😋
Done chapter RUDE🌼
I UPDATE CEPAT SEBAB KAWAN I TENGAH MENYINGA SURUH I UPDATE CEPAT.😥UNTUK MENGELAKKAN KENA MAKAN SINGA AUTHOR UPDATE LAJU-LAJU😚
YOU ARE READING
"ME AND YOU ♡ " Park Jihoon fanfiction Ft BTS ,IU
FanfictionIni adalah ff for Park Jihoon? ?Cerita ini ada terselit kata-kata kesat serta part byuntae ? Sipnosis : Perkara tiga tahun lalu membuatkan dia nekad untuk pulang semula.Dia pulang untuk membalas dendam kepada orang-orang itu.Yang dia pasti mereka k...