Karanlık Sokak

309 3 1
                                    

Bu kitabın yazarları olarak boş zamanlarımızda bu kitabı yazmaya karar verdik. Arada yorumlarınızı bırakırsanız seviniriz. Küfürlü ve saçma olmadığı sürece eleştirilere açığız. Bu arada bu kitap bizim ilk kitabımız. İyi okumalar!

Elimde bavulumla kapının önünde kaldım işte. Bu sıkıcı yurttan hep kurtulmak istedim ya, al sana kurtuldum!

İlk başta yurttan atılmak iyi fikirdi. Ama zaman ilerledikçe sığınacak bir yer ihtiyacım ortaya çıktı!

Şu anda havanın kararmaya başladığı bir zamanda sokağın ortasında elimde bavulumla duruyorum. Sokağın biraz ilerisinden köpek sesleri geliyordu.

Bulunduğum sokak boyunca ilerlemeye başladım. Cebimde az miktarda para, elimde bavul ve kalacak bir yerim yok! Sokağın ilerisinde bir ışık belirdi. Bana doğru yaklaşınca bir taksi olduğunu anladım. Taksiye bindim. Taksiciye anne ve babamın mezarının yerini tarif ettim. Biraz yol almıştık ki taksimetredeki miktarın cebimdeki para miktarından daha fazla olduğunu fark ettim.

Bu sorunu taksiciye bildirdikten sonra taksici ifadesiz durdu ve ileride durarak benden para almayacağını ve taksiden inmemi söyledi. Taksiden indiğimde bulunduğum yer ıssız ve karanlık bir sokaktı. Etrafta pek ses yoktu (Sessiz bir ortamdı).

Sokağın ilerisinde bir hareketlilik vardı. Kafamı sağ tarafa çevirdiğimde karanlık bir sokak, sol tarafa çevirdiğimde ise bana dikkatlice bakan iki sarhoş genç adam gördüm. Sol tarafımdaki adamlardan biri uzun boylu, zayıf ve kirli sakallı birisiydi. Diğeri ise orta boylu, kısa saçlı ve gözlüklü birisiydi. Ellerinde bira şişeleriyle kaldırımın kenarında oturuyorlardı.

Bu ortamdan kurtulmak için sağ tarafımdaki karanlık sokağa doğru ilerlemeye başladım. Biraz ilerlemiştim ki arkamda benimle birlikte bir hareketlilik olduğunu farkettim.

Kafamı arkaya doğru çevirdiğimde o iki genç adamın beni takip ettiğini gördüm. Adımlarımı hızlandırdım ve onları biraz geride bıraktım. Biraz ilerledikten sonra çöp konteynırının yanında durdum ve soluklanmaya başladım. Kafamı geri çevirdiğimde görüş alanımdan çıkmışlardı. Önüme döndüğümde dengemi kaybettim ve başımı yerdeki taşa çarptım.

Ondan sonrası karanlık...

Karanlık SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin