Část 1.

7 1 0
                                    

Jednoho dne si takhle ležím v posteli, když se snažím odpočívat a najednou si uvědomím, že můj život je jedna velká katastrofa. Mimochodem jmenuji se Clair a mám malého chlapce a partnera . Jen tak pro zajímavost .
Můj muž byl ten nejúžasnější chlap široko daleko, však to známe každý jsme se občas zamilovali a tím si nasadili růžové brýle . A náš partner byl dokonalý, ač jste muž nebo žena . Ale zpátky k tomu příběhu . Na začátku bylo všechno krásné milovali jsme se kazdičký den, každý nový den byl plný překvapení, pořad se něco dělo a pořad jsme někde trávili čas . Jednoho dne jsme si uvědomili , že by jsme chtěli miminko, strašně jsme si přáli chlapce a o devět měsíců se tak stalo . Narodil se nám syn Oliver . Od toho okamžiku se všechno změnilo... šťastný život se stal stereotypem.
Z každodeního milování se stalo milování jen o Vánocích (svátečně) a už nebyl každý den překvapením . Už se to všechno točili kolem Oliho a mého partnera pana Božskeho . To co pro mě dělal tak už nedělal ... každodenní rutina byla přijít zapnout televizi vyvalit pupek a nohy na stůl a já jako spořádaná matka jela 24hodinovky ohledně Oliho . Ani chvilku odpočinku ani plnohodnotný spánek . Byla jsem zralá na cvok house . (Blazinec)
Jak ten čas plynul a stereotyp pokračoval a žádný zájem ze strany Božského, tak jsem si začala připadat jako bych ho už nepřitahovala a čím dal víc sem si připadala jako spolubydlící a zároveň služka. Myslím si , že život po svatbě a nebo po dítěti se rázně a zásadně změní .
A to teda k horšímu !!! 😀
Ale, když už jsem si myslela, že můj život už nemůže byt zábavný tak jsem se mýlila . Stalo se něco co jsem nečekala .....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 23, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Štěstí nebo TrápeníKde žijí příběhy. Začni objevovat