(Part-1)

1.7K 56 7
                                    

Seoul~~~~

Koreaႏိုင္‌ငံရဲ႕ ၿမိဳ႕‌ေတာ္‌ျဖစ္‌တဲ့ Seoulၿမိဳ႕ရဲ႕ Apujeongဆိုတဲ့ ၿမိဳ႕နယ္‌တစ္‌ခုက ‌ေျမ‌ေအာက္‌KTXရထားလိုင္‌း
ဘူတာရံုတစ္‌ရံု.........

"Annyeongကိုသြားမဲ့ရထားရဲဲ႕
လက္‌မွတ္‌တစ္‌‌ေစာင္‌‌ေလာက္‌‌ေပးပါ...."

ထိုစကားကို‌ေျပာလိုက္‌သူက လက္‌မွတ္‌အ‌ေရာင္‌း‌ေကာင္‌တာ‌ေ႐ွ႕မွာ ရပ္‌‌ေနသည္‌့ ‌ေက်ာပိုးအိတ္‌ကိုလြယ္‌ထားရင္‌း လက္‌ထဲတြင္‌လဲ ႐ွည္‌‌ေမ်ာ‌ေမ်ာဗူးတစ္‌ဗူးကိုကိုင္‌ထား‌ေသာ မိန္‌းက‌ေလးတစ္‌‌ေယာက္‌.....

"ဒီ‌ေန႔လဲအခ်ိန္‌မွန္‌ပါပဲလား။‌ေက်ာင္‌းလႊတ္‌တာ‌ေစာတယ္‌ထင္‌တယ္‌.."

လက္‌မွတ္‌‌ေရာင္‌း‌ေကာင္‌တာမွ မိန္‌းက‌ေလးက
အံဆြဲထဲကလက္‌မွတ္‌‌ေတြကိုထုတ္‌ယူရင္‌း  ‌သူမကိုျပံဳးျပပီး ‌ေျပာလိုက္‌သည္‌....

"Ahh!ဟုတ္‌-ဟုတ္‌တယ္‌..!‌ေနာက္‌ဆံုးအခ်ိန္‌lecture Trက ‌ေစာ‌ေစာလႊတ္‌‌ေပးလို႔‌ေလ.."

လည္‌ကုပ္‌ကိုအသာပြတ္‌သပ္‌ရင္‌း သူမ႐ွက္‌ကိုး႐ွက္‌ကန္‌းျပန္‌‌ေျဖလိုက္‌သည္‌....
အခုန္ျမန္‌ေန‌ေ‌‌သာရင္ကို ထိန္‌းခ်ဳပ္‌ရန္‌ အာရံုလႊဲသည္‌့အ‌ေနျဖင္‌့ ‌လက္‌ထဲတြင္‌ကိုင္‌ထား‌ေသာ ပံုဆြဲစကၠဴထည္‌့ထားသည္‌့ဘူးကို ဟိုယမ္‌းသည္‌ယမ္‌းလုပ္‌လိုက္‌သည္‌.....

"ဒီမွာရပါၿပီ!အိမ္‌ကို‌ေကာင္‌း‌ေကာင္‌းျပန္‌ပါ...."

သူမဆီသို႔ကမ္‌း‌ေပးလာတဲ့ လတ္‌မွတ္‌ကိုယူလိုက္‌႐င္‌း
က်သင္‌့‌ေငြကို‌ေပးလိုက္‌သည္‌....

"Nae!‌ေကာင္‌း‌ေကာင္‌းျပန္‌ပါ့မယ္‌!အလုပ္‌မွာ အဆင္‌‌ေျပပါ‌ေစ!ဒီမွာက်သင္‌့‌ေငြ520ပါ.."

"Nae!အလုပ္‌‌ေကာင္‌း‌ေကာင္‌းလုပ္‌ပါ့မယ္‌!‌ေက်ဇူးတင္‌ပါတယ္‌..!"

သူမလဲလက္‌မွတ္‌ကို လွမ္‌းယူၿပီး‌ေနာက္‌ စီးရမဲ့ရထားဆီသို႔လွည္‌့ထြက္‌ခဲ့သည္‌....

ရထား‌ေပၚသို႔တက္‌ခါနီး ‌ေကာင္‌တာကို လွမ္‌းၾကည္‌့လိုက္‌ရာ သူမကို ၾကည္‌့‌ေန‌ေသာ သူ႔ကို‌ေတြ႕လိုက္‌ရတာ‌ေၾကာင္‌့ လက္‌ျပႏႈတ္‌ဆက္‌ပီး ရထား‌ေပၚတက္‌လိုက္‌‌ေတာ့သည္‌.....

<She,the one who ticketed on me>[Michaeng]Where stories live. Discover now