(Part-2)

789 67 20
                                    

လြန္‌ခဲ့‌ေသာ တစ္‌နာရီခန္‌႔က~~

Seoulၿမိဳ႕တစ္‌‌ေနရာ၌~~

ည‌ေနခင္‌းရဲ႕‌ေလ‌ေျပက ‌ေအးျမလွသည္‌...
ၿပိဳင္‌ဘီးအနီ‌ေရာင္‌‌ေလးရဲ႕ဘီးႏွစ္‌ဘီးက ကတၱရာလမ္‌းမ‌ေပၚတြင္‌ တရိပ္‌ရိပ္‌လည္‌ပတ္‌‌ေနလ်က္‌႐ွိသည္‌......

ၿပိဳင္‌ဘီ‌းေလးကို ကြၽမ္‌းက်င္‌စြာ စီးနင္‌း‌ေန‌ေသာ
သူမရဲ႕နီညိဳ‌ေရာင္‌ဆံႏြယ္‌‌ေတြက ‌ေလထဲမွာ တလြင္‌့လြင္‌့.....

ျဖဴႏု‌ေသာအသားအ‌ေရသည္‌ေန‌ေရာင္‌အနည္‌းငယ္‌ထိုးက်‌ေနတာ‌ေၾကာင္‌့ နီရဲလ်က္‌႐ွိသည္‌....
ခပ္‌စူးစူးမ်က္‌၀န္‌းတစ္‌စံုက ပတ္‌၀န္‌းက်င္‌သို႔ တစ္‌ခ်က္‌တစ္‌ခ်က္‌‌ေ၀့ၾကည္‌့‌ေနရင္‌း အႏၱရာယ္‌ကင္‌းကင္‌းျဖင္‌့ စိတ္‌ခ်စြာသြားႏိုင္‌မယ္‌့လမ္‌းကို ႐ွာ‌ေဖြ‌ေနလ်က္‌....

အတန္‌ၾကာ‌ေအာင္‌ လမ္‌းမ‌ေပၚတြင္‌
‌ေရြ႕လ်ား‌ေန‌ေသာ စက္‌ဘီး‌ေလးက
တစ္‌‌ေနရာတြင္‌ ရပ္‌တန္‌႔သြားခဲ့သည္‌......

စက္‌ဘီး‌ေလးရဲ႕ ရပ္‌တန္‌႔ရာ‌ေနရာက‌ေတာ့ Coffeeဆိုင္‌‌ေလးတစ္‌ဆိုင္‌ရဲ႕‌ေ႐ွ႕မွာ....

သူမစက္‌ဘီး‌ေပၚမွဆင္‌းကာ စက္‌ဘီးကို‌ေသာ့ခတ္‌ခဲ့ရင္‌း ဆိုင္‌ထဲသို႔၀င္‌လာခဲ့သည္‌....မ်က္‌၀န္‌း‌ေတြက တစ္‌စံုတစ္‌‌ေယာက္‌ကို ႐ွာ‌ေဖြ‌ေနသလိုမ်ိဳး....

"Sharon!ငါတို႔ဒီမွာ...!"

အသံ‌ေၾကာင္‌့ သူမလွည္‌့ၾကည္‌့လိုက္‌မိ‌ေတာ့ Coffeeဆိုင္‌ရဲ႕ ‌ေထာင္‌့ဆံုးခံုမွာထိုင္‌လ်က္‌ သူမကိုလက္‌ျပ‌ေနတဲ့ Sana....

သူမထိုထိုင္‌ခံုဆီသို႔‌ေလ်ွာက္‌သြားရင္‌း ၀င္‌ထိုင္‌လိုက္‌ကာ ‌ေက်ာပိုးအိတ္‌ကို စားပြဲ‌ေပၚတင္‌လိုက္‌သည္‌....

"Momo!ငါ့‌ေတာင္‌မ‌ေစာင္‌့ဘဲ စား‌ေသာက္‌‌ေနတယ္‌‌ေပါ့ဟုတ္‌လား..!"

‌ေဘးမွ သူမကိုပင္‌‌ေမာ့မၾကည္‌့ႏိုင္‌ဘဲ ဘာဂါကို ပါးစပ္‌ထဲအတင္‌းသြပ္‌ထည္‌့‌ေနတဲ့ momo‌ေက်ာကို တစ္‌ခ်က္‌ပုတ္‌လိုက္‌ၿပီး သူမ‌ေျပာလိုက္‌‌ေတာ့...

"၀ါ၀န္‌....၀ါ....၀ူး....၀ူး...၀ါး..၀ါး....!"

ပလုပ္‌ပ‌ေလာင္‌း‌ေလသံႏွင္‌့ အလ်င္‌အျမန္‌
‌ေျဖ႐ွင္‌းခ်က္‌‌ေပး‌ေန‌ေသာ momoကို သူမလက္‌ကာျပရင္‌း....

<She,the one who ticketed on me>[Michaeng]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora