Kad mēs nonācām Cūkārpā mēs sākām runāt par mājām kurās mēs varētu nokļūt un uzreiz kā mēs nonācām pie manīm pienāca vēl divi dērni vien puika un otrs meitene kas izskatijās tiši tā pat kā Freds nu visman puika bet meitene ļoti līdzīg un es nesapratu kas notiek un pēc ilgas blenšanas un domāšsnas acerējos ka Ronam Vīzlijam bija trīs bērni vārdos Freds,Džordž un Molija (jā nosaukti pēc dvīņie un mātes) un viņi bija trīņi unpēc kāda laika mēs visipieci bijām labākie draugi.
Mēs pienācām pie lielām durvīm un priekšā stavēja profisore Miksūra kura mums stāstija kautko par mūs mājāj un ka ir Slidereņi,Grifendori,hapolpafi un reivenklāi. Beidzot mūs ielaida lielā un milzīgā zālē kur uz platformas stāvēja skolas direktors Baltus Dumidors(manā versijā viņš nenomirst) un visi citi profesori un profesores.Pretīm mums stāvēja krēsls un cepure kurai ir jānosaka kurā mājā mēs esam jūs jau zīnāt kā tas notiek mūs isauc nosauc mūsu māju un blā blā blā.
Nu tā no sākuma nosauca visus kas nebijām mēs un tad beidzot kad bijām palikuši tikai mēs pieci tad isauca "MolijaVīzlija!!" stingrā balsī isauca profesoreCepure:
Hmmmmm aaaahhhh vēl viens Vīzlijs es zinu kurtavi likt GRIF... pag nē šis ir savā dāks REIVENKLĀZS!!!!!
visi izbrīnīti skatijās uz Moliju bet viņu tikmēr dzina uz savu vietu pie galda.Profesore isauca velvienu "Džeims Poters.
Cepure:
Oooohhhh Poters hhhhhmmm intresanti vai būsi takā tēvs? Vai kaukas cits... ... ... Laikam jau GRIFENDORS
Atkal neviens neko nesaprata.Profesore velreiz isauca"Freds VīzlijsCepure:
Vēl viens Vīzlijs es zinu kurtavi likt šorez... ... HAPALPAFS
profesore velreiz osauca"Džordž Vīzlijs"Cepure:
Tišām vēl Vīzliji okeij betu arī esi zavādāks SLIDERENS.
Neviens vaur seko nesaprata.Profesore beidzot isauca"Dromainija Fīniksa Malfoja Greindžere," "kapēc teu tik garš vārds," viņa pie sevis nomurmināja.
Cepure:
PIE MERLINA BĀRDAS PAC MERLIS ATGRIZIES!!!!!!tu nu gan esi īstākā nerlina parobija tu nēsi nepiederi nevienai mājai!!! Tu tu esi... tevi jāsūta uz uz !!!Merlin Skolu!!!tur tevi apmācis viss labāk.
_________________________________
Es meiģināt urakstīt vismaz vienu daļu dienā.Jā es zinu ka Latviski tie nosaukumi ir savādāk bet man viņi nepatīk ta kā jā.(Piemēram "slidereņi")
YOU ARE READING
Dromainija
FanfictionDrako Malfojam un Harmijonei Greindžerei ir meita vārdā Dromainija un šis ir viņas dzives stāsts.