Dromainija atgriežās mājās

11 2 0
                                    

           Pēc skolas pie manas pēdējās klases kabinate stāvēja mana mamma un Bella un es piegāju pie mammas un paprasiju kas notiek un kapēc viņa bija pie manas klases un viņa teica "Es esmu šeit jo es būšu tava klases skolotāja," un es apjukusi bet arī ļoti priecājos bet pēkšņi man galvā ieskrēja jautājums kuru man vajadzēja paprasīt mammai."mam...vai tētis zina ka es neesmu sliderene?" Un viņai pa prieku noskanēja zvans.
              Pēc stundām.
      "Mam tu nearbildēji uz manu jautājumu," es pajautāju mammai pēc stundām un man par nelaimi viņa teica "Nē...bet labāk butu ja viņš nezinātu...," un es nesapratu kapēc un man par laimi viņa to saprata un es ļāvu viņai turpināt"...jo viņš gribēja lai tu esi sloderene,"viņa  bēdīgi arbildēja"bet tu esi grifimdora un tu esi viņa sieva!"es mazliet neapmierināta balsi isteivos."Labi tur tevi ir taosnība bet ja viņš prasīs tu izlem vai tu gridi teikt ka tu tiki Merlin Skolā vai slidereņos,"viņa saprotoši teica.
                    Mājās.
         "Čau tēt,"es priecīgi teicu bet uz reiz to isakot sapratu ka tā nevajadzēja tapēc pirms vareja man paprasīt kaut ko es uskreju pa trepēm un uz ssvu istabu.
           Es zinu ko jus domājat "un kur palika tavi draugi?" Jā es zinu butu bijis ja es pēc skolas butu ar draugiem aizgājusi uz aizliekto mežu bet Merlin Skolā pēc pirmās dienas uz reiz ir jādodas uz staciju sagaidīt vecaki un jābrauc mājās. Es ceru kā rīt mēs varēsim palikt savās istabās un ka musu istabas ir tuvu.

_________________________________

Sorry ka tik ilgi un ar kludam.
(Es ilgi nerekstiju jo man likas ka neviens nelasa)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 18, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

DromainijaOnde histórias criam vida. Descubra agora