Dromainija Merlin Skolā

18 3 0
                                    

           Es biju izgājusi cauri dīvainajām durvīm un tur stāvēja burve kas izskatijās tieši kā es un es negribēju iet tālāk jo man likās ka tur ir spogulis bet kad es sapratu ka aiz itkā manis staigāja daudz burvju un burves kas meiģināja tikt garām viens ontram lai tiktu uz savām stunām es paskatijos aiz muguras un vairs nesapratu kas notiek un burve man pretīm smejoties sacija"tu tur visu dienu stāvēsi vai nāksi man līdz ļausi man isakidrot kas notiek?" Un es ļoti apmūlsusi sāku kustēties uz priekšu piegājusi pie burves kas iskatās pēc manis un viņa atkal smejoties teica"nu tad tevi arī palida uz Merlin Skolu ja?" "Nu tad klausies uzmanīgi mani sauc Bella un es esmu tavs sargs un tas kas tev palīdzēs VISUR kur vien es to varu,bet lai mēs sāktu man jāzin tavs vārds," "Dromaonija" es skatoties apkārtteicu "kā tevi sauc?" Viņa nesapratusi manā murmulēšanu ateica "mani sauc Drominija " apmēram visu aptvērusi ateicu."es zinu ka to ir grūti aptvert bet lūdzu sako man lai tu neko nenokavē"viņa smaidod sakcija.Mēs izgājām cauri pārpildītajam korodori un iegājām lielā zālē kurā bija kābi 10 bērni.
_________________________________
Es atkal atvainijos par orģinālā stāsta mainīšanu un terminu mainīšu. Piedodiet ka ilgi nerakstiju (ja ka kadam intrese)

DromainijaWhere stories live. Discover now