Její život není těžký, její život není plný depresí. Už dávno si totiž uvědomila, že dokud neztratí sebe samotnou, nikdy nebude sama.
---
„Život není trest, je to dar. Tak si ho važme, protože o něj můžeme velice rychle přijít." – Lis Farley
---
„Co ty můj bafíku." Pohladí s úsměvem roztomilého, ač trochu přerostlého, robotického psa.
Hlavou jí šťouchl do ramene, až ji skoro povalil na zem. Jako vždy ji tiše a věrně poslouchal a byl jí na blízku.
„Ty jsi mi ale velikán," zasměje se, když se musí podepřít jednou rukou, aby nedopadla do trávy.
„Když budeš hodný, povím ti svůj příběh," řekne milým hlasem a obejme tělo zvířete z kovu.
Oba se pak pohodlně posadí na kámen u břehu jezera a dívka začne vyprávět:
„Měla jsem tátu a mámu, i když mámu jenom chvíli. Moje mamka se otrávila alkoholem, asi to měla v životě těžké. A taťka? Určitě ji měl moc rád, a proto ho to tak příšerně vzalo. Bohužel se z toho ještě zcela nedostal. Žila jsem sama se strejdou. Pak jsem si taky našla takový poměrně netradiční způsob zábavy. Však ty víš."
Smích.
„Není to jen zábava, uklidňuje mě to, pomáhá mi to na svět pohlížet s klidem a nadhledem. No, a pak ses do toho všeho zamotal ty."
Ještě více se k ní přitiskl.
„Já vím, já vím. Moc jsi mi tehdy pomohl. Stal ses mým nejlepším kamarádem a dravým ochráncem, i když se stále musíš skrývat před světem. Vždycky jsem si tě chtěla vzít na vodítko a dělat před ostatními machra. Žádné dvanáctileté dítě nikdy nemělo tak skvělého psa tvých rozměrů. Nikdy jsi ale nešel. Nevyčítám ti to. Tehdy jsi byl prostě jen chytřejší, než já."
Úsměv.
„A tak to vidíš, známe se už tolik let. I když jsem vyrostla a jsem už dospělá, ani na minutku mě nenapadlo tě tady nechat a zmizet kdo ví kde."
Předními tlapami ji opatrně shodil na zem do trávy a nutil ji, aby si s ním hrála. Nemohla neodolat jemu psímu pohledu.
"Ale stejně by mě zajímalo, odkud pocházíš?" proběhlo jí hlavou.
Možná byste o ní řekli, že se chová jako dítě, a měli byste pravdu. Prostě se někdy potřebovala zbavit všech sužujících povinností a strastí a vrátit se ke svému starému příteli.
ČTEŠ
Transformers: Crossed - Elisabeth Farley
FanfictionS jedním robotem se již zná velmi dlouho a setkání s dalšími z jeho planety ji ještě čekají. A rozeznat nepřátele od přátel bude najednou těžší. Dá se vůbec věřit robotickým organismům ze Cybertronu?