Společně s Biankou jsme ši do školy( ke skříňkam).
Tam jsme se koukli na rozvrh hodin a né matika, matiku přímo nenávidím víte proč ja vám to povin. Protože mi matika nešla a nikdi nedujde prto že mámé příšernou uču je to pozor jmenuje se Takrová( příšerní jméno že). No nic osud se hold nezmění.Tak jsme s Biankou a společně virazili do tříd (Bianka hodí do 7.A a já hodím do 8.B).Tam jsem se posadil do zadní lavice. Po 20-ti minutách si ke mě sedla jesná holka ktérá je mnou úplně posedlá jmenuje se Amy. Každou hodinu si ke mě sedá ale dnes mi přišla nějaka divná jako by byla nějaka smutná a když jsem se jí zeptal tam mi řekla jen" Nic neřeš,, vetšinou když se jí na něco zeptám tak vibuhne radostí ale teť ne bylo to divní.No tak co matika brali jsme nó už ani nevím.
Další hodina byla Čeština a hádejte kdo seděl vedle mě Amy ale byla zase jná byla taková ospalá jo a málem mi usnulá na klíně. Ale díky že to bylo na konci hodiny ta jí na konci vzbudilo zvonění.
V další hodině jsme měli tělák (Super moje nejoblíbenější hodina). Na těláku jsme dělali hvězdy (upřímně mi hvězdy nejdou). Ne proč hvězdy, hvězdy v životě nebudu potřebovat.
Pak jsme měli vítvarku kterou nenávidím protože mi nejde ale dnes jsme kreslili v dvojí a ja jsem byl s Biankou která to za mě nakreslila a za to jsem jí vzal po škole do kina.
🎆Pokračování příště🎆
❤️předen se omlouvám za chyby❤️Doufám že se vám to bude líbit❤️
ČTEŠ
Focení
RomanceJediní den v roce na který se v životě netěším. Já jsem Alvin a je mi 15 let a bydlím v New Yorku.