4.kino a Bianka

16 0 0
                                    

Po focení jsme s Biankou virazili do tocho kina.

Když jsme tam přišli tak jsme se s Biankou hádali a víté proč, protože já jsem chtěl na nový horor který se jmenuje"hrátky s životem,, a Bianka chtěla na komedii jménem "Hantrová dovolena,,.A prostě jsme se asi půl hodiny hádali před kinem a nemohli jsme si vbrak až do tí doby než přišel Adam s Blankou a ti nám řekli že jdou na román který se jmenuje" Den blbec,, a pak Bianka navrhla jestli tam nemužeme jít spolu s Adamem a Blankou na dvojité rande. Po hvíli Blanka zakřičela "Jo,, tak jsme šli na dvojité rande.

Film byl divný protože to bylo o jednom klukovi který se jmenovál Ben a ten pak šel do obhodu tam uviděl jednu holku do který je tajně zabouhlej tak richle utekl z obhodu bez placení tak ho pak chonila policie a tak se Ben rozhodl že se shová do keře tak skočil do nějakeho keře tam byl jeho kámoš který se tam taky shovával pak ho tam našla policie krerá ho pak poslalado vězení tam ve vězení se pokoušel Ben dostát ven ale marně pak se tam otevřela černá díra a do tí černý díry skočil tak se dostal z vězení na svou postel pak zistil že se mu to jenou zdálo.
(Příšerní co?)

Po kině jsme s Bianko zašli ma zmrsku Bianka si dala jahodovo a já jsem si dal vanilkovou bylo to Super ale už bylo pozdě tak jsem šel doprovodit Bianku k ní domů(má fakt velkéj dům) a na rozloučenou jsme si dali dlouhej polibek pak odešla. Já jsem virazil po jejím hodníku kdiž se najednou otevřou dveře a Bianka ke mě přiběhne a říka "Hele Alvine nemohla bych dnes u tebe spát,, a já jí na to řeknu" Jo ale budu se muset zeptat rodiču,, a Bianka řekne "Tak jím zavolej od čeho máš mobil,, já" Dobře... Dobře,, tak volám rodičum......... už to konečně zvedli Ahoj mami může u nás Bianka přespat mamka jo klidně ale bude spát u tebe v pokoji jo a budete potihu jo jo jo.

🎆Pokračování příště🎆

❤️Další díl je na světě❤️
❤️předem se omlouvám za chyby❤️

Focení Kde žijí příběhy. Začni objevovat