Carl Hampus

6 1 0
                                    

Den här texten är till dig Carl Hampus och hur mycket du har förstört för mig. 

Allt började med att jag var inne på instagram och kollade runt bland folks konton, från ingen stans kom dit konto upp. Jag gick in och kollade på dina bilder, vad ska man säga om dem? Ja man märkte direkt att du inte var den som la upp bilder på dig själv utan det var mer på din moppe eller skämt bilder på dig. Jag valde att trycka på följa knappen, men det kommer jag att ångra mig. 

Jag la ut en bild på min instagram story där man kunde dra hur varmt man tyckte dagen var, jag gick in och kollade hur folk hade svarat jag såg dit namn, jag gick då en gång till in på din konto och såg din snapchatt namn. Jag tvekade en liten stund men valde sedan att lägga till dig, du la till mig med. Du frågade vem jag var, ja sa vem jag va och du sa detsamma. Där efter skickade vi några meddelande till varandra den dagen, men det var dagen efter vi började skriva med varandra, vi skrev i en timme utan några avbrott. Jag fick lära känna dig vem Carl Hampus var, eller det var vad jag trodde. Men det skulle vissa sig att jag hade fel om, jag visste inte vem du var inte ett dugg. 

Vi skrev lite lagom mycket dagen efter, men du valde att sluta svara mig i flera timmar men till slut skickade du en bild och skrev att du var ledsen att du inte hade svarat tidigare du hade varit iväg och klippt dig. Jag skrev att det var lugnt, du ville ses. Jag sa att jag också ville ses. Men efter den dagen så började du mer och mer sluta svara på det jag skickade. Det tog längre tid för dig att svara och du skickade ofta bara en bild på dina ben. Jag fattade inte, hade jag gjort något? Jag började redan då trycka ner mig mer och mer än vad jag hade gjort tidigare. Jag började inse att jag inte såg ut som dem tjejerna du brukar skriva med, jag är inte lika snygg, fin som dem är. 

Men det gick några dagar och du hade slutat svara mig under dagarna utan du svarade bara på natten. Men jag ville inte sluta skriva med dig så jag fortsätt skriva med dig fast du visade alla tecken på att du inte brydde om mig.  Men min osäkerhet tog över och jag ville se om jag faktiskt kunde få en kille om allt jag har tänkt om mig faktiskt stämde. 

Det kom en dag, jag hade lagt ut en bild på mig och min kompis på min story, du skrev och frågade varför vi såg ut som vi gjorde, jag svarade och sa att det var för vi hade klassfoto och att vi skulle klä oss konstigt. Och så var det inget mer med det, det var efter den dagen du slutade skriva med mig helt. Du skickade en bild på dina ben och det var det resten av tiden struntade du i att öppna det jag hade skickat och jag la ut något på min story så tittade du på det men enda ville du inte öppna mina meddelande. Varför Carl Hampus? Vad gjorde jag för fel? Är det för jag inte ser ut som alla? För att jag har ett tråkigt utseende, mer sagt ful? Jag vill veta vad jag gjorde, jag vill veta varför du inte ville ses, du som verkade så snäll, men visade sig ha helt fel. 

Du sårade mig, fast du inte har gjort något mer än att sluta svara mig och ställa frågor som du gjorde innan. Det tar hårt på mig för det visar att jag aldrig kommer hitta kärleken. Ingen kommer vilja ha mig, om inte du Carl Hampus med dem under bara mörk blåa ögonen ville ha mig. Du vill inte ens skriva med mig. Är jag så motbjudande? Men det kommer jag aldrig få veta om jag inte frågar dig, men jag vet redan svaret du kommer ta bort mig från snapchatt och instagram. Jag vill ha kvar dig jag vill ha ett lite hopp om att du bara leker svår men jag börjar tro att det inte är fallet. 

Carl Hampus jag hoppas du ser vilken idiot du är och slutar att bete dig som du gör idag, du förlora på att va som du är. Jag kommer komma över dig, men min självförtroende kommer nog aldrig bli bra. 

Kära Carl Hampus jag kan inte säga att jag är kär i dig men jag måste säga att fan vad jag är intresserad av dig, vilket gör allt så jobbigt.   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Carl HampusWhere stories live. Discover now