Hyungwon gözlerini yavaşça açtı.
Sokak bir anda insanlarla dolmuş, sokak lambaları daha parlak yanmaya başlamış ve esen rüzgar hafiflemişti. Tüyleri diken diken olmuştu.
Yıllardır gördüğü kişiyi aramak için en ufak bir çaba göstermemişti.
Birden içinde oluşan bir his ile odasını kiraya vermeye, o kişiyi bulana kadar sokakta birilerini çizmeye karar verdi. Böylelikle hem para kazanmış hem de aradığı o yüzü belki de bulmuş olacaktı.
Artık içinde dolup taşan bu histen bıkmış, her kimse onunla konuşmak ne olduğunu, kim olduğunu, yıllardır ondan ne istediğini öğrenmek istiyordu.
Karnının gurultusuyla düşüncelerinden ayrıldı ve tekrar yoluna koyulduğu tavukçuya doğru gitmeye devam etti.
Tam kapıyı açtığında yanından biri fırlayarak dışarıya çıktı. Omzu omzuna hafif dokunmuştu. Çıkan kişinin arkasından bir süre baktı.
Siyah saçlarının üstünde siyah bir şapka vardı. Vücudu oldukça yapılıydı. Belki biraz kalçasına da bakmış olabilirdi. Oldukça kıvrımlı ve dolgundu. Yüzünü göremediğine üzüldü ve içeriye tamamen girdi.
Kendi kendine konuşan çalışana bir süre baktı.
'Bir şeyler yemiyceksen ne diye geliyorsun Allah'ın zır delisi.'
Hafifçe öksürdü ve çalışanın onu fark etmesini sağladı.
"Ah kusura bakmayın efendim. Siparişiniz varsa alabilirim."•
Evin küçük balkonuna çıkıp bastırdığı kiralık oda ilanını astı. Tekrar içeriye geçip telefonundan slow bir şarkı açıp üstündeki gömleğin yavaşça düğmelerini çözmeye başladı.
Aklına birden tavukçuya girerken omzunu sıyırıp geçen adam geldi.
Yapılı vücudu, kıvrımlı ve dolgun kalçası, ereksiyon olmasına yetecek kadar ensesinden gördüğü teninin beyazlığı...
Gömleğini narince çıkarıp yere bıraktığında sıra pantolonuna gelmişti.
Elini fermuarına attığında önünde oluşan şişkinliği fark etti.
Zevk alır bir şekilde güldü, gözlerini istemsizce kapattı ve eliyle şişkinliğe iyice bastırdı. Küçük evine, küçük bir inilti bıraktı.Gözünün önüne yine o geldi. Onu ilk defa hayallerinde çıplak görüyordu. Her şeyiyle çıplaktı. Deli gibi belli olan adonisleri ve kırmızı dudakları şişkinliğinin daha da artmasına neden oldu.
Küçük iniltileri daha da şiddetlenmeye başladı. Ve sonrası, zaten biliyorsunuz...