Sabah kalktım. Annem çağırıyordu.
"Çağla.... Çağla..."
"Hııı.."
" Kalk kızım misafir gelecek. Kalkta yatakları toplayayım. Geçecek yer yok."Minik ve sıcacık yer yatağımdan zorlukla uyandım ve anneme sordum.
"Anne kim gelecek bize? Hayırdır amcamlar mı gelecek?"
"Hayır kızım. Naciye Hanım'la kocası Bekir Ağa gelecek."
" Onlar kimmiş? Ben tanımıyorum. Sizin için geldilerse banane! Ben dışarı çıkacağım."Annem bana o sözü dedikten sonra dilim tutuldu....
" Kızım Naciye Hanım'la Bekir Ağa'nın oğlu Cem'i sana istemeye gelecekler. Çokta zenginler. En azından bizim gibi küçücük evlerde kalmayacaksın. Saraylarda yaşayacaksın. Yediğin önünde yemediğin ardında olacak,hizmetçiler arkanda fır dönecek. Ne iyi işte. Ziyaretede gelirim ara sıra."
"Ya anne sen delirdin mi ya! Benim yaşım başım kaç? 16 yaşındayım. Utanın biraz utanın! Kimse ben evlenmem. Tanımam etmem! Şimdi bir bağırırım bütün köy buraya toplanır aklınızı başınıza toplayın!"
Annem hışımla içeri girdi. Babama anlattı. Hepsini duydum. Hem önemli olan zenginlik midir benim için? Yazıklar olsun yuh ya.... Gerçekten isteyecekler mi beni? Vercekler mi beni? Böyle kafam soru işaretleriyle doldu annem sayesinde.
Ne güzel mutlu bir günüme başlayacaktım annem bu meseleyi diyip zehir etti bana! Off ya. Bütün köyede rezil olacağım. Off anne off babaaa..
***
Akşam 7.30 gibi burada oldular. Çok tedirgin ve korkuyordum. Ve annem içeri girdi.
"Hadi kızım. Daha üzerini giyinmemişsin. Ben yemekleri dağıtacağım. Sende üzerini giyin. Haydi çabuk ol ve içeri gel."Mecburen elbisemi giydim ve içeri gittim. Naciye Hanım başladı söze.
"Kızınız çok da güzelmiş. Oğlumada uygundur. İnşaALLAH bu işi bugün bitireceğiz."Sinirlerimi çok bozdu bu söz. Tamam çocuk yakışıklı olabilir. Ama benim yaşım başım kaç? Birkere çocuğu tanıyıp sevsem mutlu olacağım. Ama üstelik tanımadığım çocukla evlendirecekler resmen. En çokda ailesi zengin diye beni evlendirmeleri hiç hoşuma gitmemişti. Nasil kurtulacağımı bilmiyordum. Birşeyler yapmalıydım ama ne?
***
Konuya girdiler. Eyvah! Beni hiç tanımadığım birisine mi verecekler? Allah sizi ne yapmasın ne diyim ki?
Bekir Ağa konuştu;
" Efendim sebebi ziyaretimiz belli. Allah'ın emri peygamberin kavriyle güzel kızımız Çağla'yı, oğlumuz Cem'e istiyoruz.
Babam zaten önce davrandı. Off.
" Bende Allah'ın emri peygamberin kavriyle kızımız Çağla'yı oğlumuz Cem'e verdik gitti.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRLA ( TAMAMLANDI)
Mystery / ThrillerÇağla ile Cem'in Hikayesi..... Çağla tanımadığı bir insanla evlenir. Başlarından çok şey geçer. Okuyunca anlayacaksınız :) 50. BOLUMDE FİNAL OLACAK :)