2. Bölüm | EVLENİYORUM |

50 3 0
                                    

Ya verdiler beni işte of ya. Kurtuluşuda yokki şimdi. Napacağım..

Annem bana günlerdir çetik örüyordu. Anneme ve babama çok sinir oldum. Birkaç gün konuşmayayım da görsünler bakalım, belki o zaman anlarlar diye düşündüm. Annem yine şom ağzını açtı.
"Kızım yine o minicik beyninden ne şeytanlıklar geçiriyorsun bakalım?

  Anneme sinirli bir tavırla;
" Ben sizle konuşmuyorum anne! Ya sen nasıl beni tanımadığım kişilere verirsin? Özellikle zenginler diye! Senden hiç böyle bir karar beklemiyordum. Babamdanda.. İkinizede çok kızgınım ve barışmayıda hiç düşünmüyorum anne!"

Annem bana yine dün sabahki sözlerini söyledi;
" Söz olana kadar birbirinizi tanıyacaksınız zaten. Hiçde seni üzecek kadar bir çocuk değil. Hem senin bir saç teline bir zarar gelirse o çocuğa ilk babanla ben hesap sorarız. Biz senin kötülüğünü hiç bir zaman istemedik. Hep iyiliğini istedik kızım. O sana birşey yaparsa derhal bize haber vereceksin zaten. Rahat rahat yaşarsın oradada ohh.."

   Annemin beni koruyucu sözleri kendime getirdi. Hayla tedirgindim. İstemiyordum hayla. Ya belki çocuk en başlarda iyi davranıp sonralarda cayarsa? O zaman ayrılırım bende diyip düşündüm. Annem bu düşüncemi sezdi.
" Düşüncelerini duyamasam bile anlıyorum benim güzel kızım. O çocuk seni üzmeyeceğe benziyor. Hem dediğim gibi. O çocuk sana zarar verirse,döverse,söverse biz senin arkandayız bunu hiçbir zaman unutma. Ailesinede dedim. Öyle birşey olursa yakarım onları kızım..

Bu konuşmamızı babamda kapıdan gizlice dinlemiş.
"İstemeden kulak misafiri oldum. Ama annen haklı kızım. Bizim sözümüzden çıkmaman gerekir. Belkide kendi kaderini kendin yazmak istiyorsun,fakat eğer alnında bu çocuk varsa onunla evlenip onu seveceksin olur. Bunuda unutma benim güzel kızım. Annenin alnında benim adım yazıyormuşki tanışmışız,evlenmişiz. O çocuklada söze kadar tanışıp kaynaşırsınız. Umarım mutlu olursun kızım"
" Sağol baba"

Annem ve babamın sözleri beni rahatlattı ama ben hayla istemiyordum ve bu düşüncemi dile getiremiyordum. Küçüğüm daha. Reşit bile değilim. Ahh anne baba...

***

Birkaç ay sonra söz oldu, nişan oldu,kına oldu. Hepsinde hiç yüzüm gülmedi. Ama bizimkiler hatırına yüzümu güldürdüm. Çocuklada tanıştım. İyi birisine benziyor. Bizim taraftanmış. Hayatına hiçbir kadın girmemiş bana öyle söyledi......

HATIRLA ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin