Zabranjena ljubav. Najslađa ali i najopasnija. Ovo je priča o djevojci Barbari koja je anđeo čuvar Nialla Horana. Što će se dogoditi kada njezino srce prekrši pravilo, a ona se nađe između dvije vatre, ima dva izbora. Žrtvovati sebe za svoju ljubav ili žrtvovati svoju ljubav da spasi sebe. Teža odluka ne postoji. Što će se dogoditi kada se strast i ljubav isprepletu?! Mogu li one zajedno protiv onoga što vlada nad svim živućim?!
Ovo je priča o spremnosti da žrtvuješ sve za ljubav, za zabranjenu ljubav. Iako znaš da to nije ispravno, radiš to jer voliš tu osovu. Barbara je anđeo čuvar na nebu. Svaki anđeo ima Srodnu Dušu, čovjeka na zemlji kojeg mora štiti i savjetovati. Naravno Srodna Duša ne zna da ima Anđela čuvara. Anđeli se bore protiv Luciferovih sljedbenika, Palih anđela. Anđeli i Pali anđeli se nikada nisu vidjeli. Oni vode bitku u umu Srodne Duše. Savjetuju je, nagovaraju je kojim putem da krene. Barbarin posao je postao teži od kada je Niall postao član benda. Prošlu bitku sa Palim anđelom je izgubila i to ima velike posljedice na Nialla i na sve u njegovom životu. Barbara je baš uprskala.
Svi anđeli pohađaju "Angelic University". Tamo uče o odnosu Anđela i Srodne Duše, o pravilima anđeoskoga svijeta i svemu ostalome. Najvažnije anđeosko pravilo je da se anđeo nikada ne smije zaljubiti u smrtnika. Bilo je nekoliko slučajeva kada su anđeli gajili ljubav prema smrtniku, ali nitko nikada više nije vidio te anđele, jednostavno su nestali. Postoje dvije vrste anđela. Jedni su u raju, takav anđeo je Barbara, a jedni žive na zemlji u liku čovjeka i mogu pričati sa svojom Srodnom Dušom. Nitko nikada nije vido te anđele i nitko ne zna kako su dospjeli na zemlju te ostati zauvijek ali uče o njima na Angelic University-u. Kako Pali anđeli slijede Lucifera, tako i anđeli slijede Gospodara. Svi znaju dobro poznatu priču. Lucifer se pobunio protiv Gospodara te ga je on sa njegovim sljedbenicima izbacio iz raja. Od tada se odvija vječna borba. Nitko nikada nije vido kako Gospodar izgleda, to je velika tajna. Anđeli imaju moći. Mogu stvoriti što god žele. Hranu, vodu, odjeću, ma sve što požele. Mogu i letjeti, naravno da imaju krila. Anđeli ne mogu izreći laž, samo oni ukaljani mogu. Anđeo koji je još čist laž ne može niti u mislima izreći.
Anđeli imaju bijela krila, ali Barbarina krila su plava. Postoji još nekoliko slučajeva u povijesti da su anđeli imali plava krila, ali ti anđeli su netragom nestali. Barbara i njezini roditelji se brinu, ali Gospodar se obratio njezinim roditeljima i rekao da je sve u redu. I poslušali su Gospodara, svi ga moraju slušati. Anđeli oko vrata imaju lančić sa privjeskom u obilku zvijezde sa imenom njihove Srodne Duše. Kada Srodna Duša treba pomoć privjesak zasvijetli. Anđeo ga dotakne te se teleportira na zemlju. Stoji kraj Srodne Duše i usmjerava joj misli u um, ali naravno Srodna Duša ne vidi anđela. Barbara nema privjesak u obliku zvijezde nego u obliku srca. Takav privjesak joj je dao Gospodar. Barbara je i po tome posebna. Barbara ima devetnaest godina i odlikašica je u Angelic University-u. Ima smeđe oči i smeđu kosu. Ima dvije najbolje prijateljice, Catalin i Gelopu. Isto su godište. Gelopa ima crvenu kosu i plave oči, a Catalin plavu kosu, ali doslovce plavu, ne žutu, i plave oči. Catalin je Anđeo čuvar dečku Kalayu iz Irana, a Gelopa Lamanosu koji dolazi iz Alžira. Dosta moje priče, poslušajmo njihovu priču!
-
Barbara je sjedila u klupi i tužno gledala prema satu koji je otkucavao tri sata poslije podne. Dok je profesor Pavlinsky pričao o Zakoniku trećeg sijela, Barbara je lupkala rukom po svom koljenu. Jedva je čekala da se izvuče iz učionice i skokne na sviježi zrak.
"Catalin!" odjednom se profesor proderao i pogledao u Barbarinu plašljivu prijateljicu koja je odmah skočila na noge. Kao i obično nije pratila nastavu. Barbara joj se nagledala u bilježnicu. Ohh, pa naravno. Crtala je onog Lucasa iz treće klupe do vrata. Catalin je bila vrhunska slikarica, ali je isto tako i do ušiju bila zaljubljena u Lucasa. Ponekada je Gelopu znala pilati satima i govoriti joj o Lucasu. Sva sreća Barbara je bila zaposlena oko Nialla i skoro je svakoga dana provodila puno vremena teleportirana na Zemlji pomažući mu.
YOU ARE READING
Santa Barbara / Niall Horan (Pauzirana)
Fanfiction"Ljubav je kad sve o tebi znam i sve što znam ti opraštam. Ljubav je kad sve o tebi znam a da te volim nastavljam." - Dino Merlin "The heart wants what it wants." ...