-Pentru că... încep eu dar Derek mă întrerupe
-Pentru că ce, Britney? Nu ma mai tine in suspans si spune-mi dealului odată!
-Pentru că luăm cina in familie.
-Dar ai tăi nu fac din astea mereu?
-Ba da, doar ca a venit un prieten de familie din state si mama l-a invitat la cină.
-Ahaa... bine atunci! Sa fi cuminte, iubito! Spune apoi ma sărută scurt si pleacă.***
Eram în fața casei lui Josh când, dintr-o dată, usa s-a deschis, in fata ei aparand Josh cu un zâmbet pervers pe față.
-Arăți asa minunat!
-Mai scuteşte-mă, Josh! Spun iar el se da din usa asteptam sa intru eu, si imediat după, închide usa cu cheia si ma li peste de ea. Începe sa imi sărute gâtul, bagandu-si mana sub fusta mea scurtă.
Îsi infiltreaza mână in lenjeria mea intimă, masand-o usor, si producandu-mi fiori pe sira spinarii.
-Josh... ii gem eu numele când îşi strecoară un deget in mine.
-Îți place iubito?
-Mhm! Dau din cap aprobator muscandu-mi buza.
***
Sunt trezită de razele soarelui si simt brațul lui Josh in jurul taliei mele micuțe.
-Te-ai trezit deja, iubito?
- Ămm.. da..
-Uitasem cum e sa ma fut cu tine! Ai fost asa de bună! Spune şi îmi sărută umărul.
-Îmi dau seama... eu cam as vrea sa merg acasa!
-Oh haide! Mai stai puțin!
-Chiar cred că ar trebui sa plec!
-Nu te las sa pleci pana nu mi-o sugi! A spus serios iar eu am rămas socata
-Sa ce? Am urlat eu socata
-Sa mi-o sugi cum stii tu mai bine! Oh, haide, iubito! Ai mai facut asta! Dacă nu o faci iubitelul tau v-a afla de Henry!
-Il cheamă Harry!
-Da da, bine, Herny! Spune şi apoi se ridică in sezut. Acum hai si suge-o!
Mă ridic usor si mă asez in patru labe deasupra picioarelor lui, apoi ii iau penisul in mana începând sa il trec usor, si scoțând din partea lui numai gemete de placere.
-Acum înghite! Spune după ce îşi dă drumul in gura mea. Acum poti pleca! Spune după ce îsi scoate membrul din gura mea şi apoi trage un halat pe el si iese pe uşă.
Mă simt asa de prost.. Nu trebuia sa fac asta...
Dupa ce imbrac hainele cu care am fost imbracata cand am venit aici, ies pe usa casei si pornesc pe aleea pustie. Era o zi racoroasa in minunata Londra.
Mergeam linistita pe alee cand o masina clacsoneaza apoi opreste in dreptul meu.
-Pe cine avem noi aici?!
-Harry... Ce cauti aici?
-Permite mi sa intreb ce cauti tu aici?! Aseara am luat cina cu ai tai.. Mi au zis ca nu esti acasa si ca dormi la o prietena.
-Da, asa e. Am dormit la o prietena. Spun crispata incercand sa nu il fac sa isi dea seama ca mint
-Pai pacat... Ai fi primit ceva frumos de la Daddy. Acum urca, babygirl. Te duc eu acasa.
-Cum tocmai mi-ai spus? Il intreb in timp ce inchid portiera masinii
-Doar taci si saruta ma! Spune apoi isi lipeste buzele de ale mele, incepand sa le miste intr un ritm haotic si pasional.