Harry's pov
Am citit cu atentie mesajul care spunea asa:
"Buna, iubitule. Nu ne-am mai vazut de mult asa ca ma gandeam ca am putea sa luam cina in oras diseara. Vreau sa ti-l prezint pe fratele meu mai mic.
Nu accept un refuz.
Kisses. Bye.
-Meghan"Nu am mai ezitat si i-am raspuns la mesaj.
"Buna babe. Imi pare enorm de rau ca nu am mai vorbit dar am fost ocupat cu probleme de afaceri.
Mi-a placea la nebunie sa il cunosc pe fratele tau. Si sper ca nu te deranjeaza daca o aduc si pe sora mea cu mine...""Nu iubitule. Dar nu mi-ai zis ca ai o sora...
-Meghan""Mi-a fost rusine sa ti-o prezint pana acum. Este oaia nearga a familiei... A fost si la scoala de corectie.."
"Pai... Bine atunci... Ne vedem diseara! Te iubesc!
-Meghan""Si eu..."
Inchid telefonul apoi o strig pe Britney. Nu raspunde asa ca decid sa merg dupa ea.
-Vesti bune, Bri! In seara asta vei lua cina cu mine, logodnica mea Meghan si fratele ei.
-Dar daddy...
-Nu accept un refuz, baby! Si vezi ca esti sora mea! Ii spun iar apoi parasesc bucataria si merg sa imi iau hainele care erau aruncate pe jos in living.
Dupa ce tot living arata impecabil, Britney isi face si ea aparitia.
-Bine ca vi tocmai acum cand e totul la locul lui. Pufnesc si ma uit bosumflat la ea.
-Pai, daddy. Am venit sa iti spun ca eu ma duc sa fac un dus. Pana atunci ai putea tu, te rog, sa strangi tot ce e in bucatarie?
Ma apropii usor de ea si imi asez mainile pe soldurile sale, strangandu-le si spunand:
-Nu ar fi mai bine sa fac si eu un dus cu tine, babe?!