Chapter 5

3.6K 80 5
                                    

       Îmi pun brațele în jurul gâtului său și simt o mână de a lui cum urcă spre feminitatea mea și începe să o frece prin lenjerie.

      Îi desfac frumusețea de cămașă și încep să îi sărut gâtul, apoi întorcându-mă spre buzele lui.

     Își bagă mâna în lenjeria mea și începe să îmi mângâie feminitatea cu degetele, făcându-mă să gem de plăcere.

     Introduce două degete în mine și începe să le miște, din ce în ce mai repede și mai apăsat cu mișcări de du-te-vino.

     Spune-i lui daddy cât de dor ți-a fost de el, princess! Îmi șoptește la ureche și mă mușcă de lobul urechii

     Al naibii de mult, daddy! Gem ușor apoi îmi duc mâinile spre cureaua lui pe care o desfac și îi trag pantalonii în jos.

   Mă uit la el și îmi mușc buza, apoi încep să îi frec membrul ușor erect prin boxeri.

      Îl auzeam scoțând ușoare gemete de plăcere și atât mi-a trebuit ca să îi dau și boxerii jos și apoi să încep să mă joc cu el.
Îl iau în mână și îl frec ușor, lingându-l  apoi îl introduc pe tot în gură începând să îl sug.

   Mă ridică apoi, și mă așează pe un dulăpior cam de un metru, desfăcându-mi picioarele și intrând în mine făcându-mă să gem.

  Mi-a fost foarte dor de astfel de momente! Mi-a fost dor să îi simt săruturile, atingerile, să îl simt în mine..
  Și într-un fel sunt al naibii de fericită că a apărut din nou în viața mea!

Just love your daddy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum