Τ: Επιτελους τελειωσατε...
Μ: Παντως αδελφε εισαι πολυ ανυπομονος.
Lea: Αυτο ειναι μια αληθεια...
Αφου καναμε μια βολτα και βεβαια θα τρωγαμε φαγαμε κρεπα,μιλησαμε και μετα πηγα σπιτι. Πηγα και εκανα ενα μπανιο και μετα εκατσα στο κινητο μου.
Κ: Με ποιον βγηκες;
L: Με την Emily.
Κ: Και αλλα 2 αγορια. Ποιοι ηταν;
L: Ο Marcus και ο Martinus.
K: Με κοροϊδευεις
L: Μαμα,γιατι να σε κοροϊδευω;
Κ: Στην Ελλαδα εκανες σαν τρελη για εκεινους, βεβαια δεν σταματησες ποτε να μιλας για τον Martinus. Και τωρα βγαινεις μαζι τους; Μπραβο Lea μου. Εκανες ενα ονειρο σου πραγματικοτητα.
L: Ολα αυτα δεν θα ειχαν γινει αν δεν μετακομιζαμε στην Νορβηγια.
Κ: Σωστα..Ελα να με βοηθησεις να ετοιμασουμε το μεσημεριανο
L: Καλα
Φαγαμε μετα πηγα στο δωματιο μου και πηρα τηλ την Emily. Μου ειπε οτι δεν μπορει να μιλησει. Ωραια(να σημειωθει η ειρωνια παρακαλω),τωρα τι θα κανω; Τοτε αποφασισα να βγω εξω να δω λιγο την πολη. Αφου κατεβαινω, ανοιγω την πορτα και βλεπω ενα γραμμα.
Το γραμμα
Γεια και παλι! Lea! Εμαθα οτι ρωτησες αν ξερουν ποιος ειμαι. Θα μαθεις πολυ συντομα ποιος ειμαι. Μεχρι τοτε κανε λιγη υπομονη..
Μαλιστα..Ο τυπος το εχει παρει σοβαρα. Τελως παντων.Περπατουσα. Περασα απεξω απο το σπιτι της Emily αλλα σκεφτηκα να την αφησω λιγο δεν ειναι καλα.Αφου περασε 1 ωρα γυρισα σπιτι. Βυθυσμενη στις σκεψεις μου. Αλλα και βεβαια πρεπει καποιος να με ενοχλησει.Αυτην την φορα ηταν η αδελφη μου.Μου ελεγε πως περασε Δεν την πολυ ακουσα γιατι σκεφτομουν....
Μartinus' p.o.v
Ο Marcus κλασικα ειναι στο κινητο του. Σκεφτομουν τι ειπε ο Mac στην Lea.
Τ: Μαμα! Παω να κανω μια δουλεια και ερχομαι οκ;
(Garde Anne:μαμα ΜΜ, GA) : Ok
Πηγα να κανω μια μικρη δουλεια.. Αφου την εκανα. Γυρισα σπιτι και μετα εκατσα λιγο με το κινητο, μετα επαιξα με την Emma.
Lea's p.o.v
Η ωρα ειναι ακομα 3 το μεσημερι.Δεν παιρναει καθολου η ωρα.
Κ: Lea μου. Δεν μου ειπες;
L: Τι βρε μαμα
K: Αυτοι ο marcus και ο martinus..
L: Τι ;
Κ: Σε εχουν πλησιασει καθολου;
L: Μαμα τι λες ειμαστε μονο φιλοι
Σιγα μην της ελαγα την αληθεια. Οτι ο mac με αγαπαει και τον πληγωσα.Γιατι θα επρεπε να εξηγησω ολοι την ιστορια... και βαριομουν..
Τελος παντων , εβαλα λιγη μουσικη. Ακουσα το hei,το elektisk και το αγαπημενο μου το bae. Περασε περιπου 1 ωρα μεχρι που με πηρε η Emily τηλεφωνο.
Ε: Γεια !
L: Γεια. Τι εγινε;
Ε: Τιποτα απλως λεω σημερα να ερθεις σπιτι μου για SLEEPOVER!!
L: Ναι!!! Θα θυμιθουμε τα παλια(😂)
Ε: Στις 8 ειναι οκ;
L:Ναι!!!
Τελεια. Ειχαμε πολυ καιρο να κανουμε sleepover...Επιτελους ειναι 7:30 ετοιμαστηκα εβαλα πιτζαμες και εφυγα για το σπιτι της Emily. Αφου περπαταω στο δρομο βλεπω τον Martinus μαζι με τον Lucas. ( O Lucas ειναι ο καλυτερος φιλος του martinus).
Τ: Ωπ..lea!
L: Γεια αγορια
Τ: Για που το εβαλες;
L: Παω στην Emily
Τ: Με τις πιτζαμες;
L: Ετσι ειμαστε τα κοριτσια βαριομαστε τις περισσοτερες φορες να ντυθουμε
T: Ενταξει καλε..Να σου πω..
L:Τι ;
Τ: Τι θα ελεγες να ερχοσουν αυριο μετα το σχολειο σπιτι μου; Ετσι και αλλιως.. Ειμαστε στην ιδια γειτονια
L: Γιατι οχι;
Τ: Τελεια!!