01

333 19 6
                                    

Lea's P.O.V

Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη που ειναι η πρωτη μερα στο καινουργιο μου σχολειο. Αλλα ειμαι και λιγο ανχωμενη.

(Anna: Ειναι η μικρη αδελφη της Leas)

A(nna): Καλημερα!
L(ea): Καλημερα. Ετοιμοι για το σχολειο
A(nna): Ναι.
*Στο σχολειο*
Lea's P.O.V
Οταν μπηκα στο σχολειο,ολα μου φανηκαν τοσο ομορφα και φιλοξενα.
( Emily: Ειναι η καλυτερη φιλη της Leas)
E(mily): Καλημερα Lea
L: Καλημερα.
E: Σου ειπαν σε ποια ταξη θα εισαι;
L: Nαι θα ειμαι στο Α2. Εσυ;
E: Και εγω!
L :Τελεια.
Lea's P.O.V
Με την Emily ειμαστε μαζι απο το γυμνασιο. Αλλα στην δευτερα εφυγε και μετακομισε στην Νορβηγια. Οταν εμαθα οτι θα μετακομισουμε στην Νορβηγια ενθουσιαστηκα, γιατι θα ειμασταν και παλι μαζι. Απο τοτε δεν εχουμε χωριστει.
L: Emily Παμε στο ντουλαπακι μου να αφησω τα πραγματα μου.
Ε:Ναι
Lea's P.O.V
Καθως κατεθυνομασταν στο ντουλαπι μου,ξαφνικα βλεπω απο μακρια δυο ξανθα δυδιμα.Οταν τους βλεπω απο λιγο πιο κοντα ειδα οτι ειναι ο Marcus και ο Μaertinus.Επαθα ενα μικρο σοκ οταν τους αντικροισα.
L: Εmily...?
E: Ναι
L: Ειδα καλα...
E: Τι?
L: Αυτοι ειναι ο Marcus και ο Martinus
Ε: Ναι καλα ειδες.
L: Μα, απο τι ξερω δεν πηγαινουν σε αυτο το σχολειο
E: Αλλαξαν σχολειο, γιατι ο Marcus του ειχαν δημιουργησει ενα προβλημα
L: Τι προβλημα?
E: Ο Marcus ηταν απο τα πιο cool παιδια στο σχολειο. Μια μερα του βαλανε ενα στοιχημα. Να τα φτιαξει με την Lena. Η Lena δεν ειχε ποτε της αγορι. Δεν της αρεσε να εχει. Ηταν απο το πιο δημοφιλης κοριτσι.O Marcus προσπαθησε και τα καταφερε.Την ερωτευτηκε. Ομως η Lena εμαθε οτι το ηταν απλως ενα στοιχημα. Την πληγωσε. Απο τοτε ο Marcus παιρναγε bulling. Δεν ηθελα να τον ξαναδει στα ματια της.Για αυτο αναγκαστηκαν να αλλαξουν σχολειο.Ο Marcus περασε το χειροτερο του καλοκαιρι...
L: Που τα ξερεις ολα αυτα?
Ε: Τα εμαθα απο την Lisa. Ειμαστε πολυ καλε φιλες
*Το κουδουνι χτυπησε*
L: Παμε τωρα στην ταξη μας

i love youWhere stories live. Discover now