İlk izlenim

126 1 0
                                    

Bir kez daha anlamıştım sevdiğin insanı kaybetmenin bu kadar acı olduğunu...

Ona son kez dokunurken gözümden yaşlar süzülüyordu. Oysaki biz söz vermiştik asla ayrılmayacağız diye.

Hissizdim ne düşüneceğimi, ne yapabileceğimi bilmiyordum. Annemin yardımıyla hastane odasından çıkıp acilin çıkışına yürümüştüm.

Kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum ki gözüm bizi izleyen siyah film kaplı bir jeep'e takılmıştı. Farkettiğimi anlamış olacak ki araba hızla olduğu yerden uzaklaştı.

Annemin yardımıyla banka oturmuştum. Gözlerim dolu bir şekilde boşluğa bakıyordum " anne bu nasıl bir acı? Hiç dinmiyor. Nasıl bıraktı anne beni? Bize bunu nasıl yapabildi?" Sorduğum soruyla annem elimi tuttu " biliyorum kızım ama sakın olmalısın, güçlü durmak zorundasın ki son görevimizi yerine getirelim." Bunu söyledikten sonra elini yüzüme koyup yanağımı okşadı.

Son söylediği söz o kadar ağırdı ki boğazım düğümlenmişti. Yine gözlerim doldu. Başımı çevirip annemin avcunun içini öptüm.

Tüm bunlar bir yana o siyah jeep neden bizi izliyordu?

Babamın yanımıza gelmişti. " hadi kızım gel seni eve götüreyim biraz dinlen. Çok yorgun düştün." Yüzüne baktım " baba ben o eve gidemem lütfen beni götürme. Nefes alamam." Dedim.

Beni dinlerken gözlerinin nasıl dolduğunu görmüştüm. Kafasını çevirmişti güçlü durmaya çalışıyordu. 

" benim güzel kızım bizim eve götüreyim seni uygun bir zaman da da o evden eşyalarını alırız." İçimde burukluk oluşmuştu. Babama kafamı olumlu anlamda sallamıştım. Ayağa kalkıp arabaya doğru yürüdüm.

Eve geldiğimizde babam bana yardımcı olmuştu. Geçirdiğimiz kazadan sonra belime darbe almıştım.

Yatağa uzandıktan sonra babam elimi tuttu " sana söz veriyorum bu günlerde geçecek kızım. Seni asla yalnız bırakmayacağım." Deyip alnımdan öptü. " teşekkür ederim baba." deyip burnumu çektim ve yatakta c pozisyonununu almıştım.

Kapının kapanma sesiyle babamın gittiğini anlamıştım.

Sol elimdeki evlilik yüzüğüne baktım onun artık bir anlamı kalmamıştı. Parmağımdan çıkarıp yatağımın baş ucundaki komodinin üzerine koymuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SessizligimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin