Mahkeme günü gelip çatmıştır. Sara Nat Pepper Happy ve Tony duruşmaya giderler.
Duruşma sonrası Pepper ve Tony.
Tony: Ya inanamıyorum duruşma ertelendi Pepper! Ertelendi! Delil yetersizliğiymiş! Bir yerine girsin o deliller! Velayet davasında delil ne ya!
Pepper: Belki de vazgeçmen gerekiyordur. O kadın onun annesi....
Tony: O kadın hasta. Hannah'ya kötü davranıyor. Ve o benim yiğenim. Abimin kızı.
Pepper: Hayatında hiç görmediğin abinin tanışalı 1 ay bile olmayan kızı!
Tony: Senin sorunun ne?
Pepper: Yıllardır.. yıllardır seni o zırhlardan, alışkanlıklarından ve kahramanlıktan uzak tutmaya çalıştım. Ama uyurken bile onlardan uzak durmadın. Şimdi küçük bir kız geldi ve neredeyse 3 haftadır ondan başka bir şey düşünmedin!
Tony: Dürüst olduğun için teşekkür ederim Pepper....
Sara koşarak gelir.
Sara:Tony birşey bulduk.
Tony sara ya döner.
Tony: Ciddi misin?
Sara: Evet küçük bir şans ama denemeye değer bence. Birazcık da yasa dışı olabilir.
Tony: Yani kurtarabiliriz onu.
Sara: Evet işin özü bu.
Tony Sara ya sarılır.
Tony: Bu harika bir haber.
Sara da ona sarılır.
Sara: Sevindim.
7 dakika sonra.
Tony: Hannah kurtulucak.
Sara: Peki ben?
Tony: Hı?
Sara: Hala bana sarılıyorsun ve sevgilin pek güzel bakmıyor. Suikastçi olmama rağmen korktum.
Tony: Ovv. *tony sara yı bırakır* pardon.
Sara: Sıkıntı yok. En iyisi ben gidip şu şeyi halledeyim. İşi.
Sara gider. Tony tekrar pepper a döner.
Tony: Üzgünüm Pepper. Ama bu gerçekten öneml....
Pepper: Bence biz bittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hearth Soul And Brain
Fanfictionİnsan aslında 3 kısımdan oluşur Bay Stark... Kalp Ruh ve Beyin. Sanırım senin kalp kısmın ağır basmış.