11

643 38 15
                                    

Hannah: Amca sus Sara ile konuşuyorum. Ha o mu o amcam Sara . Tony Stark. Hadi yine iyisin ünlü telefon numaran oldu. Tamam ya sustum. Eee beni ne zaman alırsın. Alamaz mısın? Ne meşgulü ya benden önemli işin mi var? Var mı? Kalbimi kırdın. Banane mi? Sara kabalaşmayalım. Yarın alıyosun o zaman. Tamam yarın görüşürüz gün ışığım.
Hannah telefonu kapatır.
Maxi: Sen ne yaşıyosun?
Hannah yaramazca gülümser.
Hannah: Sanırım kafayı yemiş olabilirim. Ama sadece Sara ya karşı. Sara kalp ben ben kalp sara sara benim sarasız hayat bok ben bir bokum ben niye bok oluyorum sensin bok kuzenime bok deme sen de sana deme o zaman. Tamam tartışmayalım.
Maxi: Hı?
Hannah: Kendi kendime konuşmayı seviyorum. İnsanların tuhaf bakmasına neden oluyor.
Maxi: Mantıklı.
Tony: Artık uyusanız mı geç oldu.
Hannah: İyi fikir .
Hannah uyumaya gider. O sırada Maxi gülme krizine girer. Tony de ona tip tip bakar.
Maxi: Sanırım ben gittiğim zaman hiç sıkılmayacaksın.
Tony: Sanırım.
Maxi: Planın ne baba.
Tony: Bilmiyorum. Belki velayetini alırım ben de kalır. Araştırdım annesine güvenemem sonuçta o benim yiğenim.
Maxi: 2 ya da 3 gündür tanıyosun seninle kalmak ister mi?
Tony: Ben şimdiden benimle kalmasını istiyorum. O bana şeyi hatırlatıyor...
Maxi: Kendini.
Tony: Bilemiyorum.
Maxi: Vayy Tony stark birşey bilmiyor. Bu günü işaretleyip her yıl kutlamalıyız. Milli tatil yapmalıyız.
Tony: Sen de yatağa.
Maxi: 22 yaşındayım.
Tony: Babanım.
Maxi: 20 yaşımdan beri?
Tony: Seni ben yaptım sonuçta.
Maxi: Bunları bilmeme gerek yok.
Tony: Yetişkin bir bireysin.
Maxi: Yani uyumama gerek yok.
Tony: Uzatma.
Ertesi gün Tony ve Maxi kahvaltı masasındadır Pepper Happy Steve ve Sam de oraya gelmiştir. Hannah şarkı söyleyerek gelir dans da ediyordur manyak.
Hannah: ETLİ KREP ETLİ KREP YAPIYORUM ETİ ALDIM KREBE SARIYORUUUUYĞM.
Tony Happy ve Maxi yadırgamaz kahvaltıya devam eder diğerleri tip tip bakar.
Steve: Bu kim.
Hannah bir anda durur. Steve e bakar.
Hannah: FBI! TUTUKLUSUNUZ!
Sam gaza gelip ellerini kaldırır.
Sam: Ben hakimim suçsuz bey.
Hannah: Bey mi? Bey e mi benziyorum. Tamam onu geçtim. Lan 15 yaşındayım FBI da olduğumu nereden çıkardın.
Hannah gülmeye başlar. Tony nin yanına oturur.
Hannah: Amca çok eğlenceli burası.
Steve: Amca mı?
Hannah: Bacanak da diyebilirim istersen.

Hearth Soul And BrainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin