20

406 30 3
                                    

1 hafta daha geçmişti günler Tony için çok yavaş geçiyordu. Hannah'nın o evde kaldığı her saniye boğulacak gibi hissediyordu. Ne olursa olsun onu kurtarması gerekiyordu. Pepper ile ayrıldığına bile bu yüzden üzülememişti. Nedeni buydu... değil mi ? Yoksa başka bir şey miydi? Tony aklına gelen ihtimali hemen kovdu. Neden bilmese de bu çok uzak bir ihtimal gibi geliyordu. Ne kadar kovmaya çalışsa da aklına yine o ihtimal geldi. Tony gülümsedi. Acaba diye düşündü. Acaba? Hannah olsaydı şu an ona sorardı. Genç kız aslında çok zekiydi. İtiraf edemesede tony den zekiydi. Tony canı sıkkın bir şekilde binaya girdi ve salonun kapısını açtı. Kapıyı açması ile ışıkların yanması ve sürpriz sesini duyması bir oldu. Şok içinde etrafa baktı. Happy Natasha Bucky Steve Rhodey Wanda Vision...... herkes oradaydı.Sara ve Hannah hariç. Sonra birisi Tony nin sırtına atladı. Tony irkildi ve arkasına baktı.
Hannah: İyiki doğdun amca.
Tony: Hannah?
Tony ve Hannah sarıldılar. Ayrıldıkları zaman Tony Hannah nın arkasındaki kadın ile göz göze geldi. Kadın alayla gülümsedi.
Sara: Doğum günün için yiğenini kaçırdım ve teşekkür bile etmiyor musun? İyiki doğdun bu arada.
Sara alayla gülümsemeye devam etti. Ta ki Tony ona sarılana kadar.
Tony: Teşekkür ederim.

İYİKİ DOĞDUN TONEEEEY

Hearth Soul And BrainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin