çırpınmaya başladı küçük kız dayanamıyordu elleri titriyordu adamlardan biri küçük kıza baktı ve yanına yanaştı daha fazla gürültü yaparsa onu öldürüceğini söyledi sustu küçük kız ve akşam olmasını bekledi belki onlar yattığın da burdan kaçabilirdi ama bir an düşündü peki ya bu zavallı kadın ne olucak onu öldürmelerine izin veremezdi çünkü buna yemin etmişti evet şimdi pilan deişmişti hem kendini hem de kadını bu lanet yerden çıkarması gerekiyordu hava kararmaya başlamıştı bile etrafına bakındı küçük kız bir kapı gördü ama bu bildiğimiz kapılardan deildi aşağı doğru açılıyordu yerdeydi nereye açılıyor bilmiyordu ama tek kaçabilcekleri yerdi orası adamlar yatmaya gittiler ve küçük kız hareket etmek için köşedeki bıçağa uzanmaya çalıştı ve başardı bıçakla ipi kesti ve kadını uyandırdı kadını da iplerden kurtardıktan sonra burdan kaçmamız gerek diyerek kapıya yürüdüler kapı açıktı küçük kız ilk sen in dedi ve kadın indi ardın da küçük kız indi ve kapıyı kapattılar küçük kız kadına sen hiç buraya indinmi diye sordu kadın evet ilerde bir çıkış olmalı ama çok dikkat etmeliyiz alarmlar var tamam dedi küçük kız hızlı ve dikkatli adımlarla ilerlemeye başladılar alarmlar çalmadan çıkışa geldiler geldikleri yer otoparktı tam otoparka girdiler ve alarmlardan biri çalmaya başladı hemen kaçmaları gerekiyordu küçük kız kadına araba kullanabilirmisin die sordu kadın bilmiyorum daha önce hiç denemedim dedi küçük kız peki şu arabaya binelim sen kullanıcaksın koş arabaya bindiler anahtar arabanın üstündeydi kadın arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı evet çok hızlıydı küçük kız yavaş diye bağırdı kadın sana daha önce araba kullanmadığımı söylemiştim elimden gelen bu dedi araba resmen zik zak çizerek gidiyordu kadın ne tarafa gidicem diye sordu küçük kız buraları bilmiyorum diye cevap verdi kadın arabayı köşeye çekti küçük kız ne oldu dedi kadın artık ayrılma vaktimiz geldi ikimiz bir arada olursak bizi bulurlar dedi küçük kız çaresizce arabadan indi.