TERKEDİLMİŞ İKİ YABANCI 2.BÖLÜM

14 0 0
                                    

Kız arabanın camına eğilir ve kadına adın ne der adım şila der ve cevap bile beklemeden oradan uzaklaşır küçük kız yalnızlığı ve korkuları ile başbaşadır ama artık oda biliyor yalnızlık onun arkadaşı ve o buna mahkum artık yoluna devam etmeli ve korkularıyla yüzleşmeli küçük kız gitmesi gerek ama gidicek bir yeri yoktur küçük bir umutla ilerlemeye başlar ve o küçük umut ona hayat olur ilerlediği yolun karşısın da bir otel vardır karşıya geçer küçük kız ve otele girer bir adam onu kolundan tutar ve kim olduğunu sorar kız korkar ve ona adım zara der adam ne güzel adın var tıpkı senin gibi zara peki bunun anlamı ne kız ismi uydurduğu için bişi diyemez ve sade bir bilmem ile karşılık verir adam peki neden burdasın buralar sana göre deil zara kız kalıcak yerim yok der başını öne eğerek adam o zaman burda kalabilirsin der kız artık zara ismini kullanmaya mecburdur zara adın ne die sorar adam mete der ve zarayı odasına bırakıp gider zara ne yaparsa yapsın şilayı aklından çıkaramıyordu ve bir anda odadaki telefon çaldı zara telefonu açtı alo telefondaki kişi cevap vermeden kapatır zara umursamadan yatağa yatar ve uyur .... SABAH ... Güneşin doğuşu farklıydı bu sabah!!! Zara güzel bir sabaha merhaba der ve kahvaltısını hazır olarak görür yemeğini yer ve odadan çıkar bir ses duyar ses karşı odadan geliyordur ve zara yaklaşıp dinlemeye başlar bunun her ne kadar yanlış olduğunu bilsede içindeki his onu buna iter içerden bir kadın bırak beni diyor ama adam kadına şiddet uyguluyor kız ordan uzaklaşır ve kimseye görünmeden otelden çıkar ama kadını aklından çıkaramaz o adam ona bişi yaparsa kendini asla affedemez di ama artık çok geç olmadan şilayı bulması gerekiyordu şila nerden olabilirdi die düşündü belkide adamların olduğu yerdedir bi planı vardır dedi ve oraya gitti fakat hayal kırıklığıydı li şila yoktu zara arkasını dönücek oldu ki adamlar ordaydı zara kaçamadı adamlar onu eve götürüp bağladılar ve etrafına benzin dökerek tehtit ettiler eğer şilanın yerini söylemezse onu yakıcaklarını söylediler zara her ne kadar bilmediğini söylesede adamlar inanmadılar evi ateşe verip ordan uzaklaştılar zara iplerden kurtulamıyordu alevler büyüdükçe korkuyor ve umudunu yitiriyor du derken bir ses duydu dışarıdan bir kız orda kimse var mı diyordu zara bağırdı ben burdayım die genç kız içeri girerek zarayı ordan çıkrdı ve gizlice otele gittiler zaranın odasına gittiklerin de genç kız tedirgindi zara senin adın ne dedi genç kız ben aslı die yanıt verdi zara ona neden tedirgin olduğunu sordu aslı ona tanımadığı bir adamın peşin de olduğunu söyledi zara bende kaçıyorum die yanıt verdi aslı kendisi gibi biri olduğuna sevinsemi yoksa kaçak yaşadıklarına üzülsemi bilemedi ... Zara ve Aslı kahvaltıdan sonra otelden ayrıldılar zara aslıya kimden kaçtığını sorunca aslı karşıya bakarak onlar dedi ve zarayı kolundan tutarak kamyonun arkasına itti zara ne oluyor die sitem ederken aslı adamların gitmesini bekliyor ve gözünü bi an bile adamlardan ayırmıyodur ve çok geçmeden adamlar oradan uzaklaşır aslı tehlike geçti artık gidebiliriz dedi Zara çok saol ya die ayağa kalktı Aslı eğer beni dinlemezsen hep birlikte ölücez farkındamısın diyince zara hep birlikte ? aslı sen ben ve diğer kaçırılan tüm çocuklar die yanıt verdi zaranın diğerlerinden haberi yoktu tek bildiği aslı şila ve kendisiydi... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TERKEDİLMİŞ İKİ YABANCI TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin