Történelem kis doga avagy a potya ötösök?

15 0 0
                                    


Hello-bello srácok,lányok itt Alien!S ma újabb puskázásról szóló sztorit hoztam,ez egy két részes sztori,amelynek ez lesz az első része! ;)

A sikeres puskázásaink sorozata

Nem tudom melyik iskolában,hogy szokás a töri kis dogát íratni,de nálunk speciel a szokás az,hogy 3 kis dogából néz egy átlagot és arra kapunk jegyet.Ez átlagba 5 kérdésből áll és kedves Tanárnőnk majdnem minden órán megtisztel egy ilyennel így év vége fele...

Mi persze,jó gyerek mintára minden ilyenre tanulunk,hisz csak öt kérdés az egész,az anyag se hosszú...aha,ti se hittétek el,ugye?Hát igen,állítanám én,hogy mintagyerek módjára nem csalunk,rossz dolog,ha elkapnak meg még szarabbul jársz,de...nem.Furcsa mód,szinte 5/4 esetben mindig sikerült egy 5re vagy 4re kipuskázni :D

Oké,de hogy?Elvégre is a tanár azért nem hülye...khm,khm,na igen,erről később..

Visszatérve a témához!Tenyérbe írni,nem szeretünk.Elmosódik és fenn áll a veszélye annak,hogy a későbbiekben a tanár meglátja.Az egyik új (nekünk eddig 75%.ban sikeres is) módszerünkről szól az első sztori amit már az előző fejezet tippjei közé beírtam!

Megvannak az új,trendi szaggatott gatyák?Ugye meg?Pf,naná,hogy!Nekem is van,de nem trendből,de akkor miért?Ezt majd a Ballagásunk című könyvben kifejtem,mert így elég mártírnak tűnik,hisz Trend,rossz,tömeg...de azért hordom feelingje van.

Na de vissza!Az én gatyám a combomnál,pont a zsebnél kivan szakítva,így fel se tűnik szinte.Megy a szünet,szokásos baromkodások,benyögések,ahogy az lenni szokott.Csengő,óra kezdete,mindenki szomorú vasárnap fejjel ballag a helyére egy-egy szóval lezárva a beszélgetést.Lyukas óránk volt történelem előtt,ezért  a puskák már készen álltak,szabaddá téve a szünetet.Tanár bejön ülünk le,de a kis huncut rá-rá néz a székünkre míg vigyázzban állunk,hátha valaki csalni akar.Nos,rólam tudni kell,hogy aránylag elég alacsony vagyok (158) így a pad kb. a medence csontomat súrolja,a hátulsó rész, pedig le van fedve egészen térdig.Én,a kis sunyi,pont ezt használtam ki!Feltörtem a zsebem és a kivágásba rejtettem a puskát.Mondanom sem kell,ötös lett...De azért mondok nektek valamit!Ha alacsony vagy s szekálnak is miatta,ne feledd!Neked több esélyed van puskázni :D

Egy-két tipp!

- A papírra mindig tollal írj,ha teheted,azért mert a ceruza elmaszatolódik,halvány és ha tompa heggyel írod,nehéz kiszugerálni mit is írtál.A toll ha kissé el is mosódik jobban elolvasható,emellett több minden a papírra fér.A tűfilcet személy szerint nem ajánlom,tollból a tűhegyű a legjobb szerintem.

-A papír,szerintem akkor a legjobb erre,ha sima,kevésbé zavaró és szerintem kényelmesebb rá írni,nem tudom miért,csak úgy...

-Soha ne írd le aztán vágd ki!Ne!Egy megfelelő méretet vágj ki és írj azon vagy rajzold meg a méretet,írd le ha úgy neked jobb,látni a széleket.

-A téglalap alakú papír jobb mint a négyzet alakú! A Százszorszép (100-as)boltban kapható,kis tartóban jegyzet papír ami szerintem tökéletes erre a célra.

- A leírt dolgokat keretezd be,különítsd el,különben túlságosan egybe folyik,viszont ügyelj arra,hogy sose írj nagyon pici/kicsi betűve,emellett,ha megfogatsz egy tanácsot nyomtatott betűvel írj. :)

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 27, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

💡Puskáink Élesítve!💡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang