jennie ;
çalışma masam'daki son kitabı da çantama koyduktan sonra derin bir nefes aldım ve kendimi yatağa attım.
sanki bir şey bunu bekliyormuş gibi camdan ses geldi. takmadan gözlerimi kapattım ama yine geldi. sanırım birisi taş atıyordu ?
sinirle yatağımdan kalkıp,perdeleri çektim ve camı açıp kimin olduğuna baktım. ahhh,hadi ama!
"ne işin var senin burada!"
çok ses çıkarmamaya bakıyordum. abim beni duyarsa cidden kötü olurdu. jungkook'u öldürürdü.
"seni merak ettim sadece. bana neden cevap vermiyorsun?"
"telefonum elim'den alındı çünkü!"
abim,jungkook ve benim mesajlarımızı okuyunca bana çok kızdı. telefonumu elim'den aldı ve okulumu değiştireceğini söyledi.
ayrıca jungkook'u gördüğü yerde de boğacağını söyledi. bende yapardım. sonuçta birisi kardeşini kullanmak istemiş ve kandırmış.
"ne?neden!"
"seni ilgilendirmez jungkook. git buradan hemen."
"senin hakkında her şey beni ilgilendirir jennie!"
biraz sesli konuştuğu için panik yapmıştım ve elimle sus işareti yaptım.
"ne oluyor?aşağıya in."
"olmaz."
"iyi tamam ben gelirim o zaman"
"tamam!dur!bekle"
camı kapatıp,hırkamı aldım ve sessiz adımlar ile aşağıya indim. abim koltukta uyuya kalmıştı.
çok sessiz bir şekilde kapıyı açtım ve kapattım. hızlı adımlar ile Jungkook'un Yanına gittim ve kolundan tutup görünmeyecek bir kenara çektim.
"jen-"
"kapat çeneni. buraya gelmekle çok büyük bir hata yaptın ayrıca şuan kendini de benide tehlikeye attın."
"ne saçmalıyorsun?"
"diyorumki abim seni görürse öldürür. abim,senin ve benim mesajlarımızı gördü ve normal olarakta bana ne yaptığını öğrendi. telefonumu elim'den aldı ve yarın okul'daki son günüm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idfc ; jennie.jungkook
Short Storyjungkook : bana beni sevdiğini söyle, yalan olsa bile. ♡; idfc adlı şarkının bazı sözleri bu kitapta kullanılmaktadır.