W tym rozdziale znajdują się reakcje z:
Jungwoo (NCT),
Jungkook (BTS),
Xiumin (EXO),
Chenle (NCT),
Hyunjin (Stray Kids).
...kiedy Jungwoo zostaje zamknięty we friendzone.Siedziałaś ze swoim przyjacielem u niego w domu. Oboje byliście bardzo zmęczeni, więc po prostu wylegiwaliście się na kanapie. Jungwoo oglądał coś na telefonie, a ty czytałaś jakąś gazetę.
-Jungwoo, spójrz. - Powiedziałaś, pokazując przyjacielowi pewien artykuł. - Tutaj jest napisane, że przyjaźń damsko-męska zazwyczaj nie ma szans na przetrwanie, bo zwykle któraś ze stron zakochuje się.
-Może to prawda. - Skomentował.
-Całe szczęście, że nasza przyjaźń jest szczera i nie zostanie nigdy przerwana jakimiś głupimi zauroczeniami.
-Tak, całe szczęście... - Chłopak mruknął pod nosem.
-Chyba, że myślisz inaczej? - Zapytałaś podejrzliwie.
-Może... - Chłopak zatrzymał się na chwilę.
-Jungwoo?
-Tylko żartowałem. - Dokończył, wzdychając, po czym wrócił do przeglądania youtube'a.
...kiedy Jungkook zdradza ci swoją tajemnicę.Siedziałaś ze swoim chłopakiem na ławce w parku. Było już późno, więc oprócz was, nie było nikogo w pobliżu.
W pewnym momencie Jungkook spojrzał na Ciebie, uśmiechając się w dziwny sposób. Tak, jakby zastanawiał się, czy powinien coś powiedzieć.
-Co jest? - Zapytałaś.
-Nic takiego... Po prostu myślę o tym, że na prawdę cię kocham. - Odpowiedział.
-Też cię kocham, wiesz o tym.
-Wiem i dlatego nie chciałbym mieć przed tobą żadnych tajemnic.
-Czy coś ukrywasz? - Spytałaś podejrzliwie.
-Właściwie to nie miałem okazji ci o tym powiedzieć... Teraz wiem, że mogę to zrobić, bo ufam ci bezgranicznie.
-Zaczynam się bać. - Zaśmiałaś się. - Co to za wielka tajemnica, o której nie mogłeś mi wcześniej powiedzieć?
-Moim największym marzeniem wcale nie jest sukces odniesiony w zespole. - Powiedział stanowczo. - Oczywiście jest to bardzo budujące, ale najważniejsze dla mnie jest... Założenie rodziny z kobieta, którą kocham nad życie.
-Jungkook... - Zaczęłaś lekko zaniepokojona jego intencjami.
-Nie, to nie są oświadczyny. - Zaśmiał się. - Chcę tylko, żebyś to wiedziała i mam nadzieję, że za kilka lat moje marzenie spełni się.Wyznanie chłopaka bardzo cię wzruszyło. Mocno przytuliłaś chłopaka, pokazując w ten sposób, że tobie też na nim bardzo zależy.
CZYTASZ
Co by było, gdyby... | KPOP
FanficCzy zastanawiałaś się kiedyś, jak wyglądałoby życie z idolami? Teraz masz okazję się o tym przekonać.