Başlangıç

789 48 113
                                    

"Clint yeter!" diye sessizce bağırdı kızıl saçlı kız. "Dur artık,insanları rahatsız ediyorsun."

Clint bir saniyeliğine durdu.Sonra devam etti.

Clint'in attığı dal parçası çocuğa isabet edince Clint hiç oralı olmayıp etrafına baktı.Çocuk ise dal parçanın nereden geldiğini anlamaya çalışıyordu.Sonunda bulamayınca yaptığı işe geri döndü.Uzun sarı saçları vardı ve neyle uğraşıyordu o?Bir çekiç? Natasha yanlış gördüğünü düşündü.

Clint durmadı ve devam etti. "Clint o şeyi atmayı kesmez isen,"dedi Natasha sakin bir ses tonuyla" ben seni keseceğim." Clint ise tabii ki onu dinlemedi. Sarı saçlı çocuk aniden arkasını dönünce Clint' in eli atacağı şeyle birilikte havada kaldı.Çocuk ayağa kalkıp onlara doğru ilerleyince Clint'in gözüne çocuğun kasları çarptı ve yavaşça Natasha'ya döndü."Koş Nat koş!"

Natasha ise oralı bile olmadı."Ben uyarmıştım." dedi ve gülümsedi. Sarı saçlı çocuk yaklaşmaktaydı ve Clint endişeleniyordu. "Hadi ama Nat!"diye isyan etti Clint ve tam o sırada çocuk oturdukları masanın önüne geldi.
"Bir sorun mu vardı?"diye sordu karizmatik sesiyle."Ne diye beni rahatsız edip duruyorsun?"

Clint yutkundu."Eee-şey ..." Natasha'ya baktı.Natasha daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkarak çocuğa elini uzattı."Selam,ben Natasha bu da arkadaşım Clint.Kendisinin yaptıklarını mazur görürsün umarım,biraz laftan anlamaz bir kişiliği var da."diyip gülümsedi Natasha. "Ben de Thor,"dedi sarışın çocuk Natasha'nın uzattığı eli sıkarken.Sonra Clint'e baktı."Dua et bu güzel bayan senin yerine özür diledi.Yoksa neler olurdu kim bilir."dedi ve yerine gitti.

Natasha Clint' e baktı.
"Ben sürekli senin arkanı toplamak zorunda değilim ."
Clint tekrar Natasha'nın yanına otururken cevap verdi.
"Toplama o zaman."
Natasha bir süre baktıktan sonra başını iki yana salladı."Sen yüzsüzsün."

»»

Steve neredeyse delirecekti.
"Dostum,pota tam karşında.Neden iki metre uzağa sapıtıyorsun şu topu!" Başta sakin çıkan sesi sonlara doğru yükselmişti.
Bucky potanın kenarındaki havlulardan birini alıp boyundaki teri sildi.
"Bu oyunun bana göre olmadığını söylemiştim sana." Kafasını kaldırıp arkadaşlarına  baktı."Oğlum biz manyak mıyız,neden okulun ilk gününden antrenmanlara başladık?"

Steve etraftaki topları alıp top sepetine koydu."Başarıya ulaşmak için gerekli ."

Sam onlara doğru yaklaşırken elindeki basketbol topunu potadan içeri attı.Top deliksiz girince yaptığı yumruğu karnına doğru çekerek kendince sevindi.

"Oradan kör de atar,fazla sevinme." dedi Bucky bu sefer de yüzünü kurularken.
Sam omuz silkti ."Diyene bakın."

Steve kontrolu tekrar ele geçirmek adına elini üç kez birbirine vurdu.
"Çocuklar,biraz ciddiyet lütfen.Madem öyle bundan sonra antrenmanları sıklaştırıyoruz.Bugünlük bu kadar."

Bucky 'nin yüzü düşerken Sam sevinçle güldü.
"Bana işkence etmek hoşuna mı gidiyor Steve?" diye sordu çıkışa doğru yürürlerken.
Sam Steve'in yerine konuştu. "Evet."
"Sana mı sordum kardeşim?" Bucky elindeki havluyu Sam'in suratına fırlatıp kaçınca Sam bağırarak arkasından koştu. Steve ise onlara bakıp gülüyordu.

»»

Thor bahçedeki işini bitirip tiyatro salonuna doğru yola koyuldu.Oynanacak mitolojik bir oyun için başrol oydu-her sene o olurdu- ve elindeki çekiç oyun için gerekli bir mitolojik unsurdu .Kardeşi Loki onu kırınca o da kartonlardan bir yenisini yapmak zorunda kalmıştı.

Koridorda yeşil deri ceketi ve siyah pantolonuyla racon kesmeye çalışan Loki'yi gördü. Dişlerini göstererek sırıttı ve kardeşinin yanına gitti.Bir kolunu Loki'nin omzuna attı."Kardeşim!"

Marvel  LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin