Kapittel 3.

26 2 4
                                    


Jenny's POV

«Da kan alle sammen gjøre 3 sider i mattelekse, til i morgen.» skrålte Eivind. Verdensverste mattelærer.
«Flott» tenkte jeg. Jeg må øve til løpet i helgen å,jeg må begynne idag. Jeg har ikke tid til mattelekse. Eller lekse i der hele tatt.
«Da kan vi rydde, så er vi ferdige for idag.»
Alle hadde stilt seg ved pulten og hadde sekken på ryggen.
«ALLE MÅ STÅ ROLIGE FØR VI KAN GÅ» ropte han selv om alle sto rolige.
«Vi gjør jo det!» ropte jeg plutselig. Ingen så på meg, fordi jeg var sånn. Alle hadde blitt vant til det.
«JENNY! Sånn oppførsel er ikke akseptabelt»
«Sorry da» sa jeg å strakk hendene opp i været.
«Ja takk for i dag 10B»
Alle løp ut, den som var førstemann til døra plede å smelle den inn i veggen.
«Å pass på dør... a» sa Eivind å sukket.
«Huh synd det» Sa jeg.

Jeg satte meg på scooteren å kjørte til stallen.

Når jeg kom til stallen, var det første, som møtte meg ikke humringa til lady, men panikk og kaos.
«HEI!» HVA ER DET DU GJØR»
«Er ikke dette den forbanna hesten din?» spurte Pappa.
«Pappa, NEI» Jeg begynte å gråte. Nå måtte jeg være smart.
«DRITTSEKK» Skrek jeg å sparket han i skrittet.
«JENNY!»  skrek han å hold seg for skrittet.
Han løp mot meg. Jeg løp ut av stallen dette hadde jeg planlagt.  Det var en dør på andre siden også.  Om jeg var rask nok rakk jeg å komme inn der, låse den, springe til hovedingangen, låse den, ta på Lady hodelag, slippe alle hestene løs og sist, men ikke minst ri til helvette vekk herifra.
Jeg sprang ut døra slang den i trynet på han. Jeg fortsatte å springe bak mot stallen. Jeg låste døra, men når jeg kom inn den sto han der.
«Jenny, jeg gjennomskuet deg nok» sa han og greip hardt tak i armen min.
«AU» «Jævla idiotfaen» jeg visste ikke hva jeg sa.

Lady's POV

Den slemme Mannen som hadde slått meg tidligere, tok med seg menneske mitt. Jeg hadde ingen sjanse til å komme meg ut. Det eneste jeg kunne var å vrinske. Hun skreik navnet mitt. Jeg tror jeg hette Lady eller noe sånn. Det var ikke viktig nå. Jeg måtte få tilbake menneske mitt. Han slang henne inn i bilen. Hun ropte noe til han. Han reiste avgårde, den greia han satt i kjørte mye fortere menneske mitt sin. Jeg foretrakk hennes.

Jenny's POV.

«PAPPA SLIPP MEG UT!!»
«NEI JENNY!» «Du hører hjemme hos meg nå»
«PAPPA,...
«NEI JENNY!»
«Men se..» var det siste jeg kunne si før det smalt å alt ble svart...

——————————-

Hmmmmm??🤔🤔
Takk for 23 reads❤❤
Skriv hva du tror nettopp skjedde, og hva du tror kommer til å skje?🤔❤

Tilbake på Galoppbanen.Where stories live. Discover now