Kapittel 4.

18 3 2
                                    


Mamma's POV.

Jeg hastet ut døra og slang meg ut i bilen. Jeg måtte rekke innom etter hengeren, og være på stallen til halv fire. Jeg
Jeg fortet meg å koble på hengeren og kjørte videre opp mot stallen. Den lå litt avsides så det var aldri noen som var her.

Jeg bråstoppet. En traffikulykke. Var ikke det bilen til Greg? OG JENNY!! Jeg fikk løpefart fra en annen verden å så Jenny ligge der bevistløs med blod i hele ansiktet. Å vedsiden av der igjen lå Greg..  Han var ikke bevistløs han bare
«Hei Eva»
«GREG HVAFAEN ER DET DU HAR GJORT?» Det bare glapp ut av meg. Jeg bannet aldri, men nå var jeg så sint på Greg at jeg hadde lyst til å kjøre over han med en stor trailer. Jeg fortet meg å ringe etter ambulanse, imens jeg la den kjære dattera mi i stabilt sideleie slik at hun kunne få luft inn og ut av kroppen.
Etter dette setter jeg meg vedsiden av henne å stryker henne over hodet.
Jeg ser mot Greg som har satt seg i grøftekanten. Bak der ser jeg en grønn opprusta pickup som det står  «Matte=❤ på»
Hvem var det?
«Kan noen venligst flytte bilen, jeg skal opp her»
«Eivind?..»  spurte jeg. Det var mattelæreren hennes.
«Ja?» sa han å dyttet en snus under leppa.
Wow sjarmør tenkte jeg å himlet jeg med øynene. Hvordan kan han være lærer.
«Du bur ikke her..» sa jeg
«Nei, jeg tenkte å,ta meg enntur på butikken.»
«Det er en butikk rett ved skolen.» hva gjorde han her?
«Ja, men det var veldig mange der.» brukte han som unnskyldning for å være oppe her.
«Jeg kjørte nettop forbi der. Det stod 3 biler der, det er bilene til de som jobber der. Og det er 1,5 mil til nærmeste butikk oppover her.»
«Når jeg kjørte der nå, var parkeringsplassen full» fortsatte han.
«Det er rundt 40 ruter der folk kan parkere da, som betyr at det har kommet 37 personer dit på 5 minutter.»
«Hva har skjedd med Jenny?» spurte han som om ikke det var openbart. Men jeg rakk ikke å svare før jeg hørte sirener og rett etterpå kom ambulansen, etter der igjen kom politibilen.
Ambulanse personelle la Jenny opp på båren, jeg fikk tårer i øynene.
«Hei, sa en hyggelig politidame.»
«Hei» sa jeg å kjente at det rann en dråpe nedover kinnet mitt.
«Noen vitner?»
«Han sa jeg å pekte mot den dritten Greg jeg en gang elsket» ugh kjente jeg ble kvalm, både ved tanken på at Jenny var kidnappet av faren sin og nå var bevisstløs og fordi jeg hadde elsket idioten av et vesen.
«Skal du være med?» spurte sjåføren av ambulansen.
«Ja, selfølgelig»

Greg's POV

«Kjørte du bilen?» Selfølgelig. Måtte jeg svare på sånneteite jævelspørsmål.
«Ja,» svarte jeg kort.
«Hva skjedde?» Jeg kunne ikke fortelle alt.
«Jeg skulle kjøre henne hjem» behynte jeg å lyve.
«Jaha, hva skjedde så?»
«Vi snakket, så kom en sjafør over i feil kjørefelt.» ikke før da så jeg faktisk at det lå et annet bilvrak lenger ute i grøfta. Men det var ingen der.
«Så traff han siden der Jenny satt. Vi ble slengt flere meter»
«Var det alt?»
«Kort fortaldt? Ja.»
«Ok, da må du gå herfra slik at vi kan undersøke området.» sa hun bestemt.

———————————————
hmmm?🤔🤔
Hva skjer nå? Kommenter!!
Takk for over 30 reads❤
Hade og takk for at du leste❤

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 01, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Tilbake på Galoppbanen.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang