Napunila sam kadu ledenom vodom i stavila sapunicu. Pitate se zbog čega se kupam u ledenoj vodi kasno u večer? Jednostavno zbog toga što naše tijelo gubi kalorije zagrijavajući se. Obično u kadi provedem četrdeset i pet minuta jer tako izgubim šesto devedeset i devet kalorija. Ova tehnika mi je jako pomogla u gubljenju viška kilograma, a nekako mi je i prešla u naviku,zapravo ne pamtim kada sam se zadnji put tuširala toplom vodom. Uključila sam tajmer i ušla u kadu. Ulazak u hladnu vodu je najgori ali naučila sam se razmišljati o drugim stvarima dok sam u kadi i ignorirati činjenicu da se smrzavam. Problem je bio u tome sto mi je trenutno samo Roko bio na pameti i to mi se ni najmanje nije sviđalo. Mogla sam okrivljavati njega za to kako se on ponio prema meni ali ja sam okrivljavala sebe jer sam sama bila kriva zbog toga sto se dogodilo. Ne znam zbog čega sam se uopće dovela u ovu situaciju, mislim u situaciju da sam se pokušala zbližiti s dečkom. Ja uopće ni ne želim imati dečka! Mislim da je svaki oblik vezivanja za nekoga potpuno nepotreban ,da ne kažem naporan. Roko se meni svidio i ja sam ga željela samo za sebe što je kao prvo sebično a kao drugo potpuno nerealno. Također ne dolazi u obzir ni da budemo prijatelji jer bih ja sigurno u jednom momentu željela nešto više iako znam da to nije za mene.
Noge su mi počele trnuti tako da sam morala izaći iz kade. Obukla sam ogrtač i legla na krevet. Imala sam neki osjećaj da mi je Roko poslao poruku pa sam zgrabila mobitel što sam brze mogla. Naravno, nije mi poslao ni jednu poruku iako je bio aktivan. To je možda bilo loše ali na instagramu su me zapratile doslovno sve cure iz razreda. Na instagramu imam puno followera ali to je zato što sam ih kupila, baš kao i lajkove na slikama.
Ja bih sada mogla kriviti Roka zato što se ponio prema meni kao potpuni kreten ali zapravo cijenim to što je uopće pričao samnom a kamoli me poljubio. Ipak mi je bilo lijepo provesti vrijeme s njim i cijenim to što sam dobila priliku da ga malo bolje upoznam.
Cijela ova situacija me čini toliko nesretnom i uznemirenom da bi najradije plakala, ali ne mogu. Često mi se događa da budem jako tužna i pokušavam se isplakati ali jednostavno ne mogu. Svakakve misli mi se vrte po glavi, vrte se toliko brzo da ih ne mogu ni uhvatiti, a prije nego što se i saberem u ruci mi se nalazi žilet. Gledam kako krv teče niz moje hladne ruke, čujem pucanje kože, ali bol ne osjetim, osjetim samo oslobađanje svojih osjećaja. Zatim bacam oštricu i ne vjerujem što sam učinila, želim vratiti vrijeme,ali prekasno je....
YOU ARE READING
ANOREKS&JA
RandomBruna nije kao svaka druga cura njenih godina, ona pati od anoreksije koja joj kontrolira život i uvlači ju u situacije u kojima ona ne želi biti. Anoreksija nije jedini Brunin problem, njezine vlastite misli uvlače ju u noćnu moru iz koje ne može i...