Holooo!!!🌹❤ végre meg hoztam nektek ezt is!😍😋 Tudom ez a rész nem valami izgis meg ilyen de majd be indulnak a dolgok.😎 Minden nap lesz egy rész ami vagy reggel vagy dél után fog jönni. 💝
Kellemes olvasást just have fun 😘
Csók pussziii csagica💚💙* Harry*
" Szeretettel meg hívunk téged Louis Tomlinson és David Carter Esküvöjére ahol ki mondják majd a boldogító igent.
Hol: Los Angels a wayfarers chapelbe lesz a szertartás aztán Dream Palace Banquet Hallba lesz a vacsora meg a többi.
Mikor: 2018.08.12; 14.00-kor
’We remember and hold dear our loved ones who are no longer with’
Sok szeretettel várunk hogy együtt ünnepelhessünk!♡"
A kezembe tartottam a meghívót és a könnyeim csak úgy potyogtak. Hát ez is megtörtént Louis férjhez fog menni.
Négy éve már annak hogy Louis el kezdte az az emojis akciót. Akkor én azt mondtam hogy élni akarok meg ilyenek. Akkor voltam 18 most 22 vagyok és már 100 meg bántam amit akkor mondtam. Miával szakítottam 2 hónap után és azóta vagy 1000 lányt meg fiút meg fektetem már de egyik se volt olyan mint Louis. Borzalmasan hiányzik! Szeretem Louist! Ezt már 3 évvel ezelőtt észre vettem. De most már túl késő. Férjhez megy és boldog...
- Sose késő Harry!- rázta meg a vállam Zayn. Zayn a legjobb haverom és folyton pakol nekem hogy még vissza nyerhetem Lout.
- Basza meg Malik! El basztam! Már akkor mikor szakítottam vele! Most meg férjhez megy és boldog! - emeltem meg a hangom.
- Te komolyan hülye vagy! Szerinted ha nem szeretet volna vagy még mindig akkor írta volna neked azt a 45 üzenetet neked és nem mondta volna el 1 milliószor hogy öröké szeretni fog! - igen Zayn tud az üzikről és el olvasta az összeset. Amikor el olvasta őket zee el sírta magát adot egy pofont és el mondta menyire hüle vagyok. És igaza volt.
- most szépen Styles, meg fogod a telefonodat és írsz Louisnak!!- mutatót a telomra.
- és mégis mit írjak neki?- húztam fel a bal szemöldökömet.
- mit tudom én. Köszönd meg neki a meghívót meg kérdezte meg hogy van.- ment ki a szobámból Zayn. Amit még tudnotok kell hogy én és Zee együt élünk. Ami király. *-*Sóhajtottam egyet és kezembe vettem a telomat. Be írtam a kódot és be léptem a Massengerbe. Rá pöccintettem Louis nevére és el kezdtem írni.
Harry: Szia Louis:) hogy vagy? Ahm köszi a meghívót:)
Egy két percig néztem hogy vissza ír-e de nem. Igy el tetem a telomat és át öltöztem. Fel vettem egy rövid gatyot meg egy sport pólót plusz sport cipőt és le baktatam a pincébe ahol egy kis edző terem van. Be kapcsoltam a zenét, fel húztam a box kesztyűmet és el kezdtem boxolni.
Ezer dolog kavargót a fejembe. Valahogy meg kell akadájoznom azt az esküvőt. És erre van 1 hónapom. Az kurva kevés. És ez dühit. Egyre erősebbeket ütöttem ezáltal. Egyszer csak akkorát ütöttem a box zsákba hogy az le szakadt. Ezt Zayn is meg hallhata mert hallottam ahogy le rohan a lépcsőn ide. Én csak a box zsákot bámultam és a könnyeim némán folytak le az arcomon. Zee oda jött hozzám és szorosan meg ölelt.
- psst minden rendben van.- suttogta.
- semmi sincs rendben! Zayn én nem akarom hogy Louis férjhez menjen! Azt akarom hogy hozzám jöjjön férjül nem ahhoz a Dávid Carterhez.- motyogtam.
- mit mondtál?! Mi a pasas neve- tolt el magától Zayn.
- David Carter miért!- néztem rá furán.
- David Carter az egyik ismerösőm pasija- jelentette ki nekem meg az állam a padlót súrolta.
DU LIEST GERADE
I still love you •Befejeztem•
Fanfiction4 ével később !Figyelem! ♡18+ os tartalom ♡erőszak ♡csúnya beszéd ♡sok kép és gif ♡hol rövid de inkább hosszú részek lesznek ♡a részek előre meg vannak írva ♡ez a történet az Emoji neked című sztorim 2. évadda