7.

985 54 14
                                    

Halloo itt is van a kövi rész🤗😄
Mit szoltok egy Character Askinghoz? Aki esetleg nem tudja mi az a Character Asking az az hogy a történetbeli szereplőktől kérdezhetsz valamit ők meg válaszolnak. 😊😉
A rész végén fel vannak sorolva a szereplők tőlük tudtok kérdezni komiban.😉 Csináljátok ha van kedvetek szerintem tök buli.👊❤
Na de nem tartalak benneteket fel tovább jó olvasást.
Csók pusszi Csagica.💙💚

*Harry*

Ott ültünk az asztalnál és beszélgetünk.
- szóval! Louis és Levi nagy valószínűséggel Dávidnál vannak. Ami azt jelenti hogy edzenünk kell de kurva gyorsan.- szolaltam meg komoran.
- Na álljon csak meg a menet! 1. Mi a fasz folyok itt? 2. Miért rabolta el Dávid Louist és Levit? És 3. Mire is kell edzeni te Fasz?- szolalt meg az ír szöszi dühösen.
- Szöszi most jól figyelj mit mondok! Ez nem gyerek játék ami itt folyik. David egy maffia vezér és edzeni azért kell mert nincs kedvem meg halni meg ok nélkül MEG ÖLNI LOUIS AKIT KIBASZOTUL SZERETEK MÉG MINDIG MEG LEVIT AKI A KICSESZET FIAM!!- ordítottam a végére. Láttam szemem sarkából ahogy Zayn össze rezzen és remegni kezd.
- Zayn menj ki! Később beszélünk. Menjen veled valaki?- mosolyogtam rá kedvesen.
- Majd én megyek. Csak kérlek ne nyírd ki Niallt- ált fel Liam. Bólintottam egyet és meg vártam mig ki mennek. A szőke ír manó csak nagy szemekkel nézet rám de nem mondót semmit már.
- Harry ez egy öngyilkos merénylet. Dávidnak van vagy 200 embere akik védik öt. Mi meg. Vagyunk max 10. És mi már vagy 2 éve nem nyúltunk fegyverhez.- nézet rám Sam.
- Tudom ezért kell ed..- nem tudtam végig mondani mert akkor Zayn rontót be sírva és a keze meg fehér pólója tiszta vér volt.
- Zayn mi történt!?- álltam fel mint ahogy mindenki.
- Li..Liam... férfi...le..le szúra levél....I..istenem- sirt. Tyler oda sietett hozzá és gyors át ölelte. Én rögtön ki szaladtam a szobából egyenesen Liamhez aki a földön feküt és vérzet.
- Basza meg!- gyors le térdeltem hozzá és meg néztem van-e pulzusa. Van! De gyenge...
- Niall Edward szedjetek le mindent az asztalról!- parancsolta Massimo. A két fiú tette amit kellet.
- Harry rakd Liamet az asztalra!- óvatosan fel emeltem az elötem fekvő fiút és az étkező asztalra raktam. Massimo szét tépte pólóját és meg vizsgálta a sebet. Max hozót neki mindent ami kellet igy neki ált el látni Liam sebét.
- Zayn hol az a levél amit mondtál?- simogattam arcát. Szeme ès arca piros volt a sírástól és lassan a földre mutatót ahol volt egy fekete boríték. Tipikus Dávid.
- Menj fel a szobádba és feküdj le.- utasítottam gyengéden.
- De...de Liam...- suttogta.
- Be visszük majd a vendég szobába és akkor oda mehetsz hozzá de most menj és feküdj le.- a félig pakisztáni barátom bólintót egyet és el ment. Lassan fel bontottam a borítékot és ki vettem a fehér papírt.

Hello Harold

Mint gondolom észre vetted nálam van a fiad és a kis szerelmed. Na ide figyelj vissza kapod ha cserébe nekem adod a kis fekete hajú barátodat. 3 nap múlva a London eyenál foglak várni. Pontban este 22.00kor. Ha nem hozod Zayniet Louis és Levi meg halnak, ha valami trükkel próbálkozol Louis és Levi meg halnak! Rajtad ál Harold Edward Styles! Zaynt Louis és Leviért cserébe.

XoxoD

- ARGGG- egy hatalmasat ütöttem a falba mire mindenki ijedten nézet engem. Jakob ki vette a levelet a kezemből és el olvasta.
- van 3 napunk arra hogy edzünk! Az elég lesz meg ki kel találni egy tervet- gondolkodót hangosan. Bólintottam egyet hogy lássa fel fogtam.
- Harry gyere vigyük be Liamet egy szobába- kiáltót Massimo.
- Hogy van?- mentem oda hozzájuk.
- Jól. A pulzusa erös a vérzést el állítottam de azért még aludni fog egy darabig. Ezért ott kell lennie valakinek mellette.- mosta le kezéről Massimo a vért.
- Okés majd Zayn vigyáz rá.- emeltem fel Liamet és be vittem a vendég szobába ahol le raktam az ágyra. Ki sietem a szobából föl egyenesen Zaynhez aki a sarokban ült és sirt.
- Cica....héj ne sírj mi a baj?- ültem le mellé és ölembe húztam.
- e..ez az én hi..hibám....ma..majdnem meg halt Li..Liam miattam- szipogót és teste remegett mint egy nyárfa levél.
- ez nem a te hibád volt cicám. - pusziltam meg arcát.- Liam jól van és a te feladatod lesz ott lenni mellette mikor fel kell.- mosolyogtam.
- Rendben...- suttogta Zayn és ki ment. Sóhajtottam egyet és oda mentem Massimohoz.
- Kezdjük el a felkészülést ok?- vigyorgot.
- Aham..- motyogtam és le mentünk az edző terembe és el kezdtünk boxolni.

I still love you •Befejeztem•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt